N

34 5 6
                                    

Seoul High School..

J:"Anyeong...jeonun Bae Jinyoung imnida."

Seperti biasa kedengaran bisikan2 daripada pelajar yeoja apabila melihat new student yg boleh dikatakan mempunyai paras rupa yg menarik...

J:"(Aish..semua yeoja sama je pantang nmpak namja hensem😥)"

J:"(Tapi bila korang tau aku mcm mana , comferm korang lari 😢)"

M.Nina:"Baiklah Baejin , kamu boleh duduk dimeja bahagian belakang sekali . Kalau ada ape2 just ask me ... ok?"

J:"Baik Miss Nina"

Kata Jinyoung sambil bow kepada Miss Nina dan bergerak menuju ke tempat duduknya .

Yeoja1:"Weyhh dia crush baru aku"

Yeoja2:"Argh dia duduk belakang aku lah .... aigoo hensemnye dia"

Yeoja3:"Omo dia senyum kat akulah...😍"

J:"(Mula-mula hiraukan je ape yg diorang ckp , tapi ... bila nk duduk ada sorang yeoja ni tenung aku sampai nk tembus...)"

J:"(Aku apalagi ... cuma mampu senyum senget je , kang tak pasal2 kene cop sombong 😑)"

???:"Hai...Daniel...Kang Daniel imnids . Mannaseo banggaweoyo (selamat berkenalan)"

Kata seorang namja sambil menghulurkan tangan dan mengukir senyuman sehingga menampakkan gigi arnabnya ...

J:"(Pftt gigi dia comel 🐇)"

J:"Owh...aku jin-"

D:"Tau lah....berapa kali nk intro . So Baejin ... nak tak jadi kwn aku heheh~ 👉👈 "

J:"Boleh tapi ada syarat..."

D:"Pulak dah ... apedia"

J:"Kau kene terima aku seadanya...mcm apa kelebihan dan kekurangan aku."

D:"Pftt...hahahah weyh kau ni mcm aku minta cpl pulak...Btw tak kisah pun"

J:"Hishh...nanti kau akan phm"

Skip...

Haerin-shi...

Andwae!!(Tidak mungkin)...

Yahh kau kuatkan...hikss...

ANDWAE!!!

Ni no ni no...

???:Kelam...
       Itu yg aku nampak...
       Sunyi...
       Itu yg aku dengar...
       Sbb...
       Semuanya...KOSONG-

------------------------------------------------------

Jgn lupe vote ye...
Jgnlah jadi silent readers...
Kesian author 😢...

🍃Lonely lovers🌼Where stories live. Discover now