Bugün Bighit seçmeleri var. Dünyanın en heyecanlı kişisi olabilirim şuan. Koşarak Bighit'in kapısından girip seçmeye katılacağım belgeyi gösterdim. Seçmenin olacağı salona girdim ve etraftaki yarışmacılara baktım hepsi birbirinden heyecanlı ve yetenekli gözüküyor ama ben kendime güveniyorum. İsmim okunana kadar size kendimi tanıtıyım. Ben Kim Hae Soo 97 doğumluyum ve Seul'de tek yaşıyorum ailem Amerika'da. Ve benim ismim okundu. Koşarak içeri girdim. "BTS'den Butterfly söyleyeceğim."
Dedikten sonra görevli melodiyi başlattı. Şarkıyı bitirdiğimde jüri beğenmiş gibi duruyordu. Dans kısmı gelince yazdığım kareografiyi yapmaya başladım(medyadaki kareografi). Sürem bittiğinde jüri memnun gözüküyordu. Selam verip odadan çıktım. Sonuçlar yarın açıklanacak eğer kazanırsam beni arayacaklar. Binadan çıkıp biraz alışveriş yapmak için Gangam'da dolaşmaya karar verdim.~2 Saat Sonra~
Aşırı derecede yoruldum ve bir yerde oturup sokak dansçılarını izlemeye başladım gerçekten iyilerdi. Dansları bitince gülümseyip alkışladım. Birden ne olduğunu anlayamadan kendimi dans edenlerden birini beni çekiştirirken buldum. Dans etmem için beni dans ettikleri alana çekmişti. Gülümseyip şarkıyı başlatması için işaret verdim.
~^~
Herkese merhaba kitabımı umarım beğenirsiniz. Bu bölüm biraz kısa ama bir dahaki bölümleri uzun yazmaya çalışacağım(geçiş bölümü) . Yazım yanlışlarım varsa kusura bakmayın❤️ Bu bölümde Kook yok ama bir dahaki bölümde gelmesini umuyorum. İyi okumalar...
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star in Darkness // Jeon Jungkook.jjk
FanfictionKaranlığımın içindeki yıldızım olur musun? Jeon Jungkook fanfic❤️ Hakları Kook'un dişlerinde saklıdır 🐰