Dans etmeye başladım ve insanlar tezahürat yapmaya başladı. Kendimi dans ederken huzurlu hissediyorum. Şarkı bittiğinde etrafımdaki insanlar alkışlamaya başladı. Selam verip otobüs durağına doğru yola koyuldum. Markete uğrayıp abur cubur aldım ve en yakın arkadaşım Soo Hyun'u bana çağırdım. Eve geldiğimde Soo Hyun benden önce gelmişti.
Eve girdik, ben direk mutfağa gidip cips ve kola koydum. Soo Hyun film açtı. Filmin yarısında gözlerim kapandı ve uykuya daldım.~~~
"Hae Soo inanmıyorum. Bu sen değil misin?"
Sabahın köründe bu ses ne ya? Gözlerimi açıp Soo Hyun'a anlamsızca baktım.
"Kim ben değil miyim?"
Hemen şuna bak diyip telefonunu gösterdi.
"Aman tanrım, aman tanrım, aman tanrım!"
BTS'den jungkook Twitter'da benim dün akşamki dansımı paylaşmıştı.
"inanmıyorum, inanmıyorum yanlış görmüyorum dimi? Birde altına yetenekli olduğumu yazmışşşşş..."diye sevinirken telefonum çalmaya başladı.
" Alo! "
" Merhaba bayan Kim, ben Bighit şirketinden Park Nae Hun stajyerliğe seçildiğinizi ve yarın işe başlayacağınızı bildirmek için aramıştım. Yarın sabah saat sekizde şirketde olun gerekli bilgileri görevlilerden öğrenirsiniz. İyi günler"Teşekkür edip telefonu kapattım. Başka ne isteyebilirim ki daha? Hemen videonun altındaki yorumları okudum. Çoğu kişi beni kıskanmıştı ama iyi yorumlarda vardı. İyi yorumlara cevap verdim ve BTS'e teşekkür amaçlı bir yorum yazdım 'göreceklerini sanmıyorum fakat neyse' . O sırada Soo Hyun kendi evine gitmişti. Bende biraz spor yapmak amaçlı Han Nehri'nde koşmaya karar verdim. Hemen odama giderek spor kıyafetlerimi giydim.
(kıyafeti)
Kulaklıklarımı, telefonumu ve biraz para aldım ve Han Nehri'ne doğru yürümeye başladım.
~~~~~
Merhaba çingularım uzun yazıcam diyip yine kısa yazdım fakat anyway. Bir dahaki bölümlerde daha çok Kook olmasını umarak iyi okumalar diliyorummmm~
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Star in Darkness // Jeon Jungkook.jjk
FanfictionKaranlığımın içindeki yıldızım olur musun? Jeon Jungkook fanfic❤️ Hakları Kook'un dişlerinde saklıdır 🐰