1.Bölüm☘

56 15 3
                                    


Allah der ki, kimi benden çok seversen onu senden alırım.
Ve ekler; onsuz yaşayamam deme, seni onsuzda yaşatırım.
Ve mevsim geçer gölge veren ağaçların dalları kurur, sabır taşar, canından saydığın yar bile bir gün el olur.
Aklın şaşar dostun düşmana dönüşür. Düşman kalkar dost olur.

Öyle garip bir Dünya…
Olmaz dediğin ne varsa olur.
Düşmem dersin düşersin. Şaşmam dersin şaşarsın.
En garibi de budur ya;  Öldüm der durur yine de yaşarsın.”    Mevlana  

Tam öldüm yaşamıyorum tek başımayım artık derken hayallerini hatırlarsın.
Ve bir anda hayallerinin,kalbinin,aklının  ortasında birini bulursun.
Hayallerini tamamlayan kişi ve  hayatın olur O ...
    Acı,tatlı her anında yanındadır artık.
En yakın sandığın akrabandan, arkadaştan bile daha yakındır artık ..
Hayallerinin peşinden koşmayı ve birçok şeyi onunla öğrenirsin.
Artık tekbaşına yalnız değilsindir, hayatında ki eksik parçayı o tamamlar...

*HAYAL SÖNMEZ;
20 Yaşında küçüklüğünden beri büyük hayali oyunculuk. Sönmez ailesinin en küçük torunu ailenin tek çocuğu . Sevecen, güleryüzlü, esprili ve hayatının aşkını bekleyen çok güzel bir kız.

MEHMET SÖNMEZ
Hayal'in Babası. Matematik Öğretmeni.

MELEK SÖNMEZ
Hayal'in Annesi. Türkçe öğretmeni
Kızıyla arkadaş gibiler.

ELİF;
Hayal'in küçüklüğünden beri en yakın dostu. Hayal'in herseyini bilir.

DENİZ,SELİM,ESRA
Hayal'in kuzenleri.Birlikte büyümüşler aralarında ilk evlenen Esra olmuş..

*ONUR SANCAK;
25 Yaşında hem Türkiye'ye hem yurtdışına adını yazdırmış çok iyi bir oyuncu.
Yakışıklı, Karizmatik, Becerikli bir adam.

DİLEK SAĞLAM;
Anne edasıyla davranan bir Oyuncu Şefi..

...GİRİŞ...

İyi ki Doğdunnn Hayall!!! İyi ki Doğdun Hayall!!!
Evet, bugün benim Doğum Günümm..!
   Ailem ve arkadaşlarımın beni ektiğini düşünürken harika bir sürpriz yapmışlardı Çeşme'de..
   Bugün 20 yaşıma girmiştim ve bir yetişkin olduğumu tam anlamıyla hissetmiştim artık.
20 yaş hep farklı olur derlerdi inşallah benim için de ailemle dostlarımla çok mutlu olacağım, hayallerimi gerçekleştirebileceğim, veee Aşık olabileceğim bir yıl diledim kendime ve mumları üfledim..🎂
Annemin,babamın boynuna atladım hemen.
  - İyi ki varsınız canımın içleriii💖
  -İyi ki Doğdun Prensesimm , güzel kızım..
  -"Beniiii kandırırsınız ha" diyerek kuzenlerime dostlarıma sarıldımm.
  -Ee süpriz öyle değil böyle yapılır işte
  -Ne diledinn Hayal ya
  -Ne dilicek kızım benim bir an önce evlenmemi dilemiştir!
  - Dimi kuzeen!

-Hahahah dileğim kendime özel söyleyemem:)
-İnsallah gerçek olur da hep birlikte yine sizinle oluruz.Hepinizi çok seviyorum çok teşekkür ederim herşey için...
-Ee Hayal kısa da olsa bi şarkı söylesen mi?
-Hayır hayır, şimdi olmaz sesim çok kötüü!
Bütün gece eğlendik, hepberaber karaoke yaptık, dans ettik ve gecenin sonuna gelmiştik.
Ben annem ve babamla dönücektim kuzenlerim Deniz ve Selim ve en yakın dostum Elif'te bizim peşimizden bizimle gelicekti.
Anneannemler, dayımlar, yengemler,halam hepsini teker teker öptüm vedalaştım.
Tam arabaya binecekken;
-Hayal, eve gittiğimizde vericektim hediyeni ama dayanamadım kızım.
-Annecim siz bana en büyük hediyesiniz zaten sonra bu sürpriz daha ne hediyesi..
-Sen asıl bize verilmiş en güzel hediyesin güzel kızım.
Annemin uzattığı kutuyu açtım. Çok güzel
Yıldızlı Altın bir kolye çıktı.
-Annecim Babacım cok teşekkür ederimm boynumdan hiç çıkarmıycam kolyemi.
-Biz herzaman yanında olamasakta bu yıldız sana beni,babanı ,ailemizin birliğini herzaman umudu, mutluluğu hatırlatsın kızım .
-Ben sizi hiç bırakırmıyım siz nereye ben oraya!
Babam kolyeyi boynuma taktı ve bizimkilerin "-Hadi artık geceye evde devam" diye bağırmasıyla arabalara bindik.
Başımı cama yasladım ve ne kadar şanslı olduğumu düşündüm. Böyle bir ailem olmasaydı ne yapardım..
20 yaşıma geldiğim için artık aşık olmak mutluluğumu onunla da paylaşmak istiyordum..
Bu yıl eğer girdiğim oyunculuk sınavını kazanırsam çok maratonlu ama hayallerime adım adım yaklaştığım bir yıl olucaktı.
-Kızıım daldın düşüncelere ne düşünüyosun
-Farketmedim dalmışım babacım.
O sırada annem bana döndü ve göz kırptı anlamıştı sınavı düşündüğümü.
Babam sınava girdiğimi bilmiyordu eğer kazanırsam ona sürpriz olucaktı.
-Hayal hatırlarmısın sen küçükken yine doğum gününde Çeşmeye geldiğimizde ilerdeki ormanda durup bi fidan alıp dikmiştik.
-14 yaşında bir ağacın var artık
-Ordan mı geçsek Hayatım
-Olur aslında bugünün bi anısı daha olur
-Hadi gidelim o zaman! dedim heyecanla.
Orman yolunda ilerlerken yoldaki lambalar çalışmadığı için hava çok karanlıktı.
Bütün farlar açık gidiyorduk.
Yolumuza devam ederken bir kamyon zikzak çizerek ilerliyordu,korkmaya başlamıştım.
-Baba gelene bak dikkat et sarhoş mu bu kullanamıyo aracı ya! Korkuyordum birşey olucak diye. Babamın -Sıkı tutun sen kızım demesiyle daha sıkı tutundum.
Babam kornaya basmaya adama bağırmaya başlamıştı fakat hicbir işe yaramıyordu.
Tam Sol şeride geçerken -Gümm!! diye çok kuvvetli bir sesle sarsıldığımı ve Annemin
-Hayal!! Diye bağırmasıyla gözlerimin kapandığını hissettim.
Ve karanlık sarmıştı her yanımızı.

Tek bir andı işte mutlu bir şekilde dönerken bir an da karanlık ve acı kaplamıştı heryeri.
Kazanın, acının,ölümün nezaman geleceği belli değildi.
Bir an bir kaza tüm hayatını etkileyip değiştirebilirdi...

HERKESE MERHABALARRR!!😊☘
BU BENİM WATTPAD'E YAZDIĞIM İLK HİKAYEM..
HEP DEFTERLERE YAZDIĞIM HIKAYELERİMİ ARTIK BURAYA DA TAŞIMAK  İSTEDİM..
ÜNIVERSITE DE  SANAT TARIHI OKUYORUM..
UMARIM HİKAYEMI OKURSUNUZ VE BEGENIR, MEMNUN KALIRSINIZ...
OKUDUKTAN SONRA BIR DE BEĞENİ ATARSANIZ COK MUTLU OLURUM.🌼😊
    BIR HATAM OLDUYSA AFFOLA...
HERKESE İYİAKŞAMLAR DİLERİMM..💖☘

HAYALLER ENGEL TANIMAZ💖☄Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin