Ashley, wraz z koleżankami, długo zastanawiała się nad wyzwaniem. Szukały czegoś, co będzie dla nich zabawne, dla Blair ohydne i straszne, a co najważniejsze- trudne.
-Mam pomysł.- orzekła Ashley po cichu do swoich koleżanek.- Pamiętacie tego mojego sąsiada z parteru? Ostatnio spadła mi tam z balkonu skarpetka. Ten sąsiad jest straszny, nigdy nie oddaje rzeczy, które komuś upadną z góry na jego ogródek. Co sądzicie o takim wyzwaniu?
- Będzie idealne! Blair na sto procent nie odzyska tej skarpetki.
- Świetnie to wymyśliłaś kumpelo!
I tak cała paczka wybrała odpowiednie zadanie. Zanim jednak przyszły obgadały kilka rzeczy, czy aby na pewno nie ma nic lepszego. Blair w tym czasie stała pod ścianą, zastanawiając się nad opuszczeniem tego głupiego pomysłu. Dlaczego niby, tak osoba jak Blair miałaby ulec wrednej Ashley? To pytanie zadawała sobie przez całą minutę, aż wreszcie przyszły one- Ashley i jej gang.
- Już wybrałam - stwierdziła donośnym głosem.
- Co to takiego?
- Jeśli chcesz dowiedzieć się o tej niesamowitej zbrodni- powiedziała kusząco podkreślając słowo ,, niesamowitej " - Musisz zrobić dla mnie prostą rzecz.
- No co to? Gadaj!
- Kilka dni temu spadła mi skarpetka z balkonu. Spadła prosto na ogródek mojego sąsiada Tomasza. I widzisz, nie miałam na razie czasu, aby do niego wpaść. A jeśli chcesz dowiedzieć się o tej NIESAMOWITEJ zbrodni musisz mi ją przynieść.
Z pozoru zadanie wyglądało na proste. Blair nie widziała w tym nic trudnego. W tym wszystkim potrzeba tylko odwagi, której z pewnością nie brakowało dziewczynie. Coś musiało się za tym kryć. Nie wiedziała, że sąsiad jest strasznie nie miły, wredny, gburowaty. W tym wszystkim Blairka postanowiła zagadać z przyjaciółką, co o tym myśli. Przecież warto znać inne zdanie na dany temat.
- I co Britney, co o tym sądzisz? Z pozoru łatwe zadanie, wystarczy zapukać i otworzyć. Informacje o zbrodni i spełnienie marzeń jest za wyciągnięciem ręki!
- Niby tak, ale nie sądzę, że Ashley dałaby ci coś banalnego. W tym wszystkim musi być jakiś haczyk. A po za tym: tak nie lubisz Ashley, a teraz chcesz jej ulec? Tej lalce ?
- Niby tak, ale moje marzenia... Może to jedyna okazja na spełnienie snów. Zawsze chciałam odkryć zbrodnię.
- Rób jak uważasz, że słuszne. Ja cię nie zatrzymam. Zastanów się dobrze nad tym!
Teraz Blair poczuła się jak dorosła. Miała dużo znaków zapytania i musiała podjąć ciężką decyzję. I co tu zrobić...
YOU ARE READING
Zagadka zaginionego naszyjnika
Teen FictionPewnego dnia, gdy Blair dochodzi do szkoły dowiaduje się od koleżanek o nie typowym przestępstwie. Jej koleżanki traktują to przestępstwo jako zwykły temat do plotek, jednak Blair zaczyna traktować to na poważnie...