Pov. Blake

15 0 0
                                    

Hoi allemaal ik ben Blake ik ben 18 jaar en de grootste badboy van de school. Met mij sollen kun je beter niet doen want dan kan je pas echt problemen krijgen. Je bent alvast gewaarschuwd.

Jullie willen vast weten waarom ik hier op deze school zit en waarom dat ik zo onaardig doe. Nou dat kan ik je vertellen, maar dat ik lekker niet en steekt zijn tong uit. Grapje ik vertel wel. Ik zit hier al op deze school sinds ik 14 ben. Mijn moeder is ziek en mijn vader zit in het buitenland, dus konden niet echt meer voor mij zorgen. Dus hebben ze me maar hier naartoe gebracht. En ja als je hoort dat je moeder ziek is vader weg is naar het buitenland en jij naar een kostschool word, dan pas snap je pas echt hoe ik me voel. En zo word je een badboy. Ik ken dan natuurlijk Levy en Lucas vanaf mijn veertiende al. Eerst was ik een brave jongen tot dat mensen hoorden van mijn verleden en me er mee gingen pesten als je namelijk de ziekte + mijn moeder uitspreekt sla ik door het lind.   Nog geen week na het gepest was ik het zat en deed het tien keer zo erg terug. Iedereen zegt dat ik geen hart heb, maar zelf weet je toch wel beter hé of niet soms.

Ongeveer 2 dagen geleden begon school weer en zit er een nieuw meisje op school. DOELWIT dacht ik. Niet te lelijk en niet te mooi een tussen wegje.
Toen ze zich moest voorstellen stelde zij zich voor als, Luna Valentina. Eigenlijk wel een mooie naam. De leraar zij dat ze naast mij moest gaan zitten ze slikte even maar ging toen toch zitten. Toen ze zat zij ik; Hé, jij bent toch Luna? Ik ben Blake. En natuurlijk zet ik mijn wel bekende grijns op. Iedereen op school kent de mijne wel, eigenlijk als je erover nadenkt is dat best wel eng maar ook cool. Ze glimlachte zwakjes en in haar ogen zag je dat ze mijn grijns niet vertrouwde. SCHIT dacht ik, ze heeft me door. Elke keer als de bel ging was ze al zo goed als eerste de klas uit en ontliep me of wist te ontsnappen. Als jij het zo wil spelen doe ik het wel op de moeilijke manier. Dus ging ik een soort van pesten en ja I KNOW gemeen maar ja zo ben ik nu eenmaal SORRY.

Volgende dag 9:00
En ja zo laat staat mijn wekker want iedere leraar weet dat ik toch te laat kom. Ik mag dat want ja als je broers vader de directeur is komt dat goed uit. Ik pak een setje kleding uit mijn kast en ga douchen. Daarna eet ik nog wat poets mijn tanden doe m'n haren en ga naar de les. Eenmaal aangekomen ga ik rustig zitten en begint de les. Geschiedenis wie vindt dat nou interessant die mensen zijn toch al dood.

Eindelijk school is klaar ik verveelde me kapot. Toen ik op de gang stond zag ik Lucas en Levy al staan. Ik liep er naar toe en even later gingen we gamen. Ondertussen bestelden we pizza en daarna gingen de jongens terug naar hun kamer. Zo waren de meeste dagen pesten ( OFCOURS LUNA) gamen, pizza eten en slapen.

My last hopeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu