Razele soarelui se revarsau din plin peste Twilight Temple, un Castel imens, intunecat si plin de secrete
Twilight Temple fusese acum sute de ani un loc sfant , unde se spune ca Marele Zeref isi facuse planurile pentru a creea lumea pe care o stim. Aici, in acest templu se spune ca se afla sabia acestuia. Zeref fusese un Zeu razboinic, dornic sa cucereasca , sa lupte dar sotia lui Mavis era opusul lui, ea era blanda, calma, dornica de pace, mereu inconjurata de o aura pozitiva. Cei doi, au colaborat creand o lume perfecta. Perfect World- o planeta prospera, locuita de 5 rase puternice, 5 regate ce traiau in pace. Datorita celor doua caractere opuse a celor doi Zei puternici, cei doi au inceput sa se contrazica asupra raselor ce urmau sa fie create. Mavis dorea locuitori pasnici, Elfi Inaripati, Oameni si Paznici ai Pamantului, cel ce le oferea tot ce aveau nevoie, Dar Zeref, dorea Bestii si Asasini. Cu toate ca nu erau deacord cu celalalt cei doi creara aceste rase, lasansu-le diferite deprinderi fiecarei rase.
Gratiei si puritatii Elfilor, Mavis le darui harul de a binecuvanta, dar si de a fi arcasi vanatori pentru sa se intretine, Oamenilor le-a daruit magia si manuirea sabiei, iar Protectorilor le-a daruit puterea de a controla elementul pamantului si tot cea ce creste din el .
Zeref le darui Bestiilor puterea de a-si schimba forma si muscatura le-o facu atat de veninoasa incat cu o singura muscatura putea paraliza orice prada, iar asasinilor le darui talentul de a se strecura neobservati in orice loc, de a controla apa si de a manui pumnalele cum nimeni altcineva nu o putea face.
Totusi curand, cei doi au inceput sa se certe, din ce in ce mai rau. Zeref ii necajea mereu creatiile, trimitandu-le tot felul de creaturi sa le strice recoltele, trimitand asasini pentru a vana si ucide toate animalele din jurul taberelor Elfilor, care acum erau nevoiti sa zboare si sute de kilometri pentru a prinde un singur iepure. Mavis, nu putea face asta lui Zeref, dar se intrista foarte mult vazandu-si bietele creatii zbatandu-se pentru a supravietui.
Intr-o noapte, cand Zeref, chiar daca era Zeu, adormise, Mavis coborase in Taramul Elfilor,City of the Plume. Prinse foarte mare drag de un tanar arcas ce avea grija de sora sa mai mica. Era inalt, cu parul lung si blod pana peste umeri dat mereu peste cap, iar urechile ascutite erau vizibile. Sora lui ii aranja mereu parul. Mavis il rugase sa se intalneasca in acea seara langa Copacul Sfant. Imediat ce ii primise mesajul, Acesta se ridica din pat si isi lua arcul si sagetile si se inalta spre cer, zburand cat de repede putea spre Copacul Sfant, o salcie veche, batrana, in care Mavis obisnuia sa coboare din ce in ce mai des pentru a-si sprijini creatiile.
Mavis se plimba agitata in casa din lemn construita in copac. Se aseza pe pervaz privind spre cer. Era foarte tarziu. Luna indica miezul noptii. Ofta si inchise ochii . la scurt timp simti o adiere placuta a vantului, iar de celalta parte a pervazului , facand o plecaciune adanca, Luca ajunse. Mavis zambi si il invita inauntru. Luca nu stia de ce fusese invitat.
In acea noapte, Mavis daduse un decret. Delegase impreuna cu Luca cei 3 regi ai Raselor create de ea, dar in aceeasi noapte, Mavis si Luca creasera o noua viata impreuna. Dis de dimineata Mavis disparu, sarutandu-l pe frunte pe Luca si se izolase in coltul cel mai nepopulat colt al Taramului , pentru 9 luni.
Vazand ca Mavis nu mai avea de gand sa revina , Zeref se enerva. se simtea tradat. asa ca . la randul lui, coborase pe pamant. Desemnase cei mai cruzi si competitivi regi pentru cele doua rase.Cateva zile mai tarziu, cunoscuse o asasina ce incercase sa ii fure sigiliul. Era Foarte agera. Ochii Jucausi de culoarea sangelui il ademeneau pe Zeref care incepuse sa o doreasca. Parul negru era in contrast cu pielea strevezie asemanatoare valurilor. In City of the raging Tides, Zeref isi facea veacul cautand-o pe Mavis. Degeaba. Oamenii ridicasera un scut in jurul locului in care Mavis se ascundea, Luca vizitand-o destul de des. El era conducatorul Elfilor, iar sora lui dorise sa locuiasca impreuna cu MAvis pentru a o ajuta.
Intr-o noapte, Zeref o chemase pe tanara asasina la el. Dianne, ajunse imediat. Acesta o ruga sa o caute pe Mavis, si sa ii raporteze tot ce afla. Curand aceasta aflase tot ce se intamplase. Manios, Zeref hotari sa faca acelasi lucru. Se culca cu Dianne, ce urma sa ii daruiasca o fiica.
Mavis, nasuce un baiat ce semana foarte bine cu Luca. Acelasi par blond si ochi senini albastri, si piele palida trandafirie. Cei doi il numira Stefan.Mavis decise sa iasa pentru o zi din ascunzatoare. Zeref aflase asta. Dianne ramase la castel cu mica lor printesa, Rose. Avea parul de argint si ochi la fel de jucausi ca ai mamei sale.
Impreuna cu o armata formata din asasini si bestii, Zeref patrunse in Tinutul lui Mavis. Luca nu stia nimic, era prea ocupat cu micul Stefan.
Mavis se indrepta spre copacul sfant, cand Zeref ii taie calea. O inconjurasera. Mavis era singura si nu se putea apara. era inca prea slabita iar zilele petrecute printre oameni o sleisera de puteri. In acea zi, Mavis fusese omorata, iar Zeref incercase sa taie copacul si isi trimisese asasini pe urmele Lui Stefan. Afland ca Mavis este moarta, Luca isi lua arcul si sagetile primite de la Mavis in seara in care ea hotarase sa ramana pe Pamant. Se ascunse dupa norii grei, ce isi aruncau lacrimile pe pamant, si asepta ca Zeref sa raman singur. Avusese nevoie de o singura sageata pentru a-l ucide pe Zeref.
In acea noapte, un razboi ce avea sa dureze sute de ani incepuse.
Luca o inmormanta pe Mavis in Twilight Temple. alaturi de Zeref.
Stefan si Rose, cresteau repede, Stefan devenind un arcas chiar mai talenta decat tatal sau, fiind aproape la fel de puternic ca mama sa, iar Rose era un asasin innascut. Dianne o crestea cum putea ea mai bine, la curtea regelui, fiind o adevarata printesa rasfatata, descoperind pe zi ce trece talentele lasate de catre tatal sau acesteia.
CITEȘTI
Perfect World - The beginnings
Teen FictionSa creezi o lume perfecta, e destul de usor. Sa mentii o lume perfecta e ceva mai greu. Rasele se urasc intre ele, razboiul devine din ce in ce mai sangeros si nimeni nu pare prea doritor sa faca ceva in legatura cu asta. Oare zeii chiar nu mai au...