5

15 1 0
                                    

-nu pot sa cred ca esti aici ! Exclamă rose scuturand din cap din nou .

Tânărul înalt si bine făcut, cu o piele de un albastru ceva mai închis zâmbi larg lingand-usi buzele.

- ei bine, obisnuieste-te, spuse el aruncând o altă piatra in apa.

Rose zâmbi larg privindu-l. David era unul dintre cei mai buni prieteni ai ei. Nu îl mai văzuse de 4 ani. Nu ii venea sa creadă cat se schimbase. Corpul ii era mult mai mare, si... Făcut...parul albastru închis era lung pana la umeri si aranjat intr-un stil  rebel dezvelindu-i urechile asemănătoare cu ale ei. Ochii sireti aveau culoarea aurului strălucitor si avea un zâmbet perfect.

Cei doi stăteau pe malul marii aruncând pietre in apa. David plecase ib război, ca toti ceilalti prieteni ai lui Rose, dar se întoarse. I se făcuse dor de viata de rebel alături de gasca. Rose zâmbi larg din nou si îl privi.

Rose Il impinse jucaus si se arunca in apa. David o privi amuzat si se arunca si el in apa. David nu era un asasin obisnuit. Majoritarea aveau acea coada de peste, Dar era semana mult mai bine cu un rechin. Coada era albastra in his, in spate avea o aripioara specifica rechinilor si coada era foarte ascutita la capete. Rose Il privea zambind din departare. Ii facu cu mana si ii scoase limba, David scutira din cap.era mult mai rapid decat rose asa ca intr-o clipa fusese langa ea si o ciupi usor de talie. Rose ezita sa Isi ia forma de sirena, iar David o provoca.

- haide rose ! Nu e ca si cum ar fi.. Stii tu.. Sunt..

Rose Isi feri privirea rosind Putin. Privi pe fundul marii si zari doua scoici. Innota acolo si se transforma, Dar brusc David le lua si le sfarama ranjind privind-o amuzat. Prea distrasa de faptul ca David o calca din nou pe nervi, ii scoase limba si se repezi spre el gata sa il muste , dar David zambi larg si disparu intr-un vartej de bule lasate in urma.Rose ranji amuzata si il urma repede. David innota mai bine ca ea. Forma de reching era mult mai rapida decat cea de sirena a lui Rose.

Brusc David se opri. Rose nu era cu mult in spatele lui dar nu avu timp suficient sa se opreasca asa sa se izbi in el. David chicoti si o stranse in brate sarutand-o pe Cap. Rose rosi imediat si ramase langa el. Se stiau de mici. niciodata nu fusese mai mult intre ei decat o simpla prietenia, dar acum crescusera...

                                                                     ***

Soarele se pregatea sa apuna, iar Stefan dadea de mult semne de plictiseala in preajma celor 3 tinere, care incercau sa il atraga povestind tot felul de intamplari patetice la care el se chinuia sa zambeasca cand vre-una dintre ele radea. Luca ii urmarise din biblioteca. totul parea in ordine. Vazand ca soarele incepe sa se ascunda dupa munti, Stefan se retrase in dormitorul lui.Diaval il astepta la frontiera. Se schimba imediat in haine de culoarea marii tulbure si isi lua arcul si sagetile , o pelerina cu gluga si iesi repede pe fereastra inaltandu-se imediat inainte ca cineva sa il vada.

Se inatlni cu Diaval ce il astepta aproape adormit la baza unui copac.Incepura sa se cicaleasca ca doi copii.Diaval vazu prinzatoarea de par de pe mana lui Stefan si incerca sa i-o ia.

-Esti nebun? o mai vazut-o cineva?

-Nu cred, mormai el realizand ca era periculos ca cineva sa vada prinzatoarea.

Stefan cazuse pe ganduri. nu putea risca ca cineva sa vada prinzatoarea...

                                                        ***

Rose si David iesisera pe mal. Rose era intinsa cu burta pe nisip , inca in forma de sirena, iar David era langa ea pe spate, privind cerul . Erau amandoi obositi si flamanzi. innotasera toata ziua. David isi privi mana amuzat. Avea o muscatura destul de zdravana . Rose se enrvase cand o prinse de aripioara si il muscase. Il ustura putin dar nu era mare lucru. pentru el, veninul lui Rose era doar apa de ploaie.Era foarte obisnuit cu el. Rose obinuise sa il muste foarte des, iar pe deasupra era in pura deci nimic nu ii starnise cu adevarat veninul.

Perfect World - The beginningsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum