2

69 5 0
                                    

Soarele rasarea lenes peste marea linistita. Castelul straveziu incpeea sa straluceasca vag , iar ferestrele mari incepeau sa se deschisa una cate una. In cel mai inalt turn, de la fereastra, chiar din departare se putea vedea o silueta ce statea pe pervaz privind cerul senin. Usa camerei lui se deschise fara ca cineva sa se anunte ca intra. Silueta disparu de la pervaz.

In camera, Stefan il privi calm pe tatal sau. Cei doi semanau aproape ca doua picaturi de apa. Stefan facu o plecaciune usoara si zambi tatalui.

-Treaz? atat de devreme? se mira Luca putin amuzat .

-De ce nu? Primavara e atat de frumoasa, ar fi pacat sa ratezi un asa rasarit de soare, recunoscu Stefan luandu-si arcul de jos.

-Pleci din nou?

-Da,nu am voie tot timpul pe front, dar asta nu inseamna ca o sa imi abandonez prietenul .

Luca zambi si il opri.

-Ce ar fi daca asta nu ai pleca din Castel?

-De ce sa nu plec? il intreba Stefan confuz.

Luca il privea in liniste . Stefan intelesese. isi lasa privirea in jos. Astazi se implineau 20 de ani de la moartea mamei sale si era si ziua lui pe deasupra.ofta usor si lasa arcul inapoi pe pat.

-Imi pare rau, nu am vrut sa uit.

-nu e nici o problema. 

Luca zambi si se apropie de fereastra privind in departare spre orizont. 20 de ani de cand razboiul incepuse. de cand o pierduse pe Mavis... dar il avea pe Stefan acum. Stefan se apropie de el si isi lasa mana pe umarul tatalui sau. Ramasera amandoi in liniste. Parul lung al lui Stefan ajungea pana la la jumatatea spatelui sau si urechile ascutite erau la fel ca ale tatalui sau. Refuza sa isi poarte coroana de print, deoarece nu se credea superior minanui din regat. Ochii de un albastru senin putea cuceri pe oricine dintr-o singura privire.buzele carnoase erau mereu ascutite intr-un zambet firav specific lui. Tenul ii era palid, dar asemanator caisei ce se coace . majoritatea fetelor din regat ar fi dorit ca acesta sa le apartina, dar el nu era interesat. 

-Haide, ar fi cazu sa incepi sa iesi din camera. Se fac pregatirile pentru deseara si toti cam au nevoie de parerea ta. doar e ziua ta Stefan. Ii spuse Luca intorcandu-se spre el si batandu-l pe umar in timp ce se indeparta.

Stefan astepta ca tatl sau sa iasa din camera si se aseza din nou pe pervaz privind afara. Chiar ar fi vrut sa zboare din nou alaturi de Diaval.Ofta si incepu sa se schimbe. Iesi din camera sa si merse spre sala cea mare.

                                                                                        ***

Chiar daca soarele rasarea acum si in City of the raging Tides, Rose nu dadea semne ca avea de gand sa se trezeasca. Perdelele erau trase si soarele nu avea cum sa o deranjeze. Dianne deschise usor usa camerei fiicei sale si o privi amuzata. Nu avea de gand sa o trezeasca, se va trezi singura cand i se va face foame. Inchise usa si iesi din camera. Auzind miscarea usii Rose deschise ochii somnoroasa. Mormai ceva si se rostogoli in pat privind tavanul. Casca lung si lenes apoi zambi . Isi treu o mana prin par agatand uspr cu unghiile urechea dreapta, ce semana foarte bine cu o bereche de branhii ale unei sirene. Zambi si se ridica in capul oaselor imediat.Privi in jur si se intinse inapoi in pat cascand.Se intoarse din pat lasandu-si picioarele mladioase afara din pat  si le privi lenesa.

-Sara!!! mi-e foame!!! striga ea lenesa. 

Usa se deschise imediat si o slujitoare de aceeasi varsta cu ea intra repede ianuntru cu o tava cu mancare. 

Perfect World - The beginningsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum