Gözlerimi açtığımda bi odadaydım bi iki dakkika boyunca ne olduğunu anlamaya çalıştım kaçırılmıştım gözelerim dolmuştu belki en başından anlatsaydım seline böyle şeyler olmayacaktı kendime lanetler ediyodum selinin ağzına bez tutup bayıltmışlardı allah kahretsin ben şimdi napıcam dizlerimin üstüne oturmuştum ayağa kalkıp kapıyı açmayı denedim ama kitliydi "çıkarın beni ben size naptım sizi şikayet edicem hapislerde çürütücem bitiniz duydunuz mu !!!" Hem ağlıyodum hemde sinir krizi geçriyodum "kapıyı açın lütven " yere çokmüştüm benim kiminle derdim olurdu ki siyah takım elbiseli adamlar girdi " yemeğiniz efendim " "istemiyorum" dedim ona ters ters bakarak "abi emreti efendim " " ben senin abine başlarım ha ona mı sorucam neyi yiyip yemiyeceğimi o kim ya hatta siz kimsiniz burası dağın başı değil beni nasıl kaçırırsınız ne cürret ya " adam yemekleri bırakıp gitti bende oda daki kameraya gülümseyip yemeği döktüm bide kamera koydurmuş pis sapık ya az önce kırmız işik yanıp sönüyodu şimdi yanmıyo siktir çektim ve hemen odadaki banyaya girip kapıyı kilitledim bu adamın mafya olduğuna hepimiz biliyoruz "aç lan kapıyı " dedi sesi çok sert ti "bana bişey yapmıycana söz verirsen belki açarım " dedim alaylı bi tonda "demek belki açarsın gerek yok ben hallederim ama kendine dikkat et " dedi sert bi şekilde yutkundum ve kenara çekildim kapıyı bi tekmeyle kırmıştı çok yakışıklıydı lan gözümü alamıyordum. Oda bunu anlamıştı zaten kolumdan tutumuştu "ya özür dilerim cidden ben temizlerim orayı "bana baktı ona nasıl bakış öldürseydin "sence ona mı kızdım cadı "dedi neye kızmıştıki bu beni aşağıya indirmişti ev kaç katlıydı hatta saray kaç katlıydı "şimdi masaya oturuyosun o yemek bitecek " dedi bence yemekle bi sıkıntısı vardı ila yencek yani "beni neden kaçırdınız " dedim gözlerim dolmuştu o cevap vermedi sadece yemeği gösterdi yemem için "bak benim arkadaşım var beraber durduğum o çok korkmuştur ona haber vermem lazım lütven bırakın beni "artık yalvarmaktan başka seçeneğim kalmamıştı bu evde sanki beni boğuyolardı hayatımda ilk defa kaçırılmıştım ve korkuyodum "çok konuşma " dedi sert ve ifadesiz suratıyla bi tane duygu bile geçmiyodu hiç acıma duygusu yoktu sanki kendine duvarlar örmüştü ve kimseyi almıyodu "yemeğini ye " dedi sert sesiyle çok az konuşuyodu sadece iki kelime falan aman konuşmasın da zaten yavaş yavaş yemeğimi yemeye başlamıştım gözüm sürekli ona kayıyodu cidden çok yakışlıydı insanın yiyesi geliyodu ona baktığımı fark edince alayla dudağı kıvrıldı bende hemen önüme döndüm "tek bişey istiyorum sadece arkadaşıma iyi olduğumu haber vermek istiyorum " dedim " sadece 1 dk ama yanımda konuşacaksın tamamı" kafamı onaylamak için saladım " alo" dedim sesim kötü çıkmıştı çünkü ağlayacaktım özlemiştim onu " alo masal iyi misn sana naptılar çok merak ettim "beni dövdüler selin organlarımı çalcakalar bana işkence çektiriyolar " yakışıklı şey bana öyle bi baktiki hemen elimden telefonu aldı "şimdi sen bana tecavüz edersin döversinde pis sapık "şok olmuş gibi bana baktı ağlamaya başlamıştım "kızım sen nasıl bir manyaksın ya ne zaman dövdüm seni " dedi bende" şimdi dövüceksin" dedim bana hayret içinde baktı planım tıkır tıkır işliyodu çünkü selin hemen polise haber vericekti hihihi siz bitiniz lan sizin soyunuzu kurutcam pislikler "ben odaya çıkabilir miyim " dedim masum masum bakarak "çık ama bu yaptığının bedelini ödeticem sana "dedi bay bilmiş kes be diye bağırmak istesemde yapmadım şuan saf mışım gibi davranıyorum ama aslında tilkiyim yukarı çıkarken bi oda fark ettim diyer odalardan farklı bir rengi vardı ve kilit yeri çok güvenliydi şuan o kadar çok girme isteği duyuyorum ki anlatamam yavaş yavaş kapıya ilerledim ve eğilerek aşağıdaki boşluktan baktım örtü vardı ama bişeylerin üstüne örtülmüştü ayak sesleri geliyodu hemen odaya koştum yorganın altına girdim uyma taklidi yapmaya başlamıştım genelde temizlik yapmamak için seline karşı yapardım onu çok özlemiştim kasıntı suratını bile pisliğin odanın kapı açılma sesi gelmişti kulağıma adını bilmediğim yakışıklı şey gelmişti kokusundan anladım iç ses ' sen tam bir abazasın he ' ona içimden dil çıkartım ota boka karışıyordu herzaman olduğu gibi ! Yatağa oturmuştu "biz seninle napıcaz cadı " bilmem napmak istersin demek geldi bi an içmden saçımı parmaklarına dolayıp oynuyordu ben herzaman ki gibi uyuma taklidi yaparken uyuya kalmıştım .
Bugün iki bölüm attım kitabımı nerdeyse kimse okumuyo gibi hatta okumuyo okuyun kftmgmmd sizi seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya
Teen FictionAlaz ... sert,huysuz,ruhsuz ,kavgacı ve asi di o KALPSİZİN di daha dorusu alazın yaraları çok büyüktü ama o bi kere bile beli etmemişte ta ki o güne ... kadar .