C h a p t e r 2

7 3 1
                                    

''Nopietni?'' māte bija tikko atgriezusies no darba un jau nelaimīga par manām modelēšanas domām.

''Viņš teica, ka kāda no mums derētu par modeli. Pilnīgi nopietni,'' es smaidīju un liku tonālo krēmu uz negludās sejas.

''Kur tu vispār tā taisies?'' māte nolika pārtikas maisus uz virtuves galda.

''Ar Sīliju sarunāju, ka mēs uztaisīsim fotosesiju. Lai mūsu pirmās portfolio bildes jau būtu skatāmas,'' es staroju uzmanīgi krāsodama acu ēnas.

''Tādā skatā tu pat nevarētu iet ārā. Ķēms,'' māte ielika produktus ledusskapī un dažus augļus milzīgajā augļu traukā.

Es uzkrāsoju skropstas, tumšu lūpu krāsu un skrēju uz istabu pēc kameras. Es uzvilku puszābaciņus un lēnām vilku jaku reizē sarakstoties ar Sīliju.

''Es nejokoju. Tu nejiesi ārā šādā paskatā. Ej uz istabu,'' mātes stingrā balss atskanēja no virtuves.

Es tik pat labi varēju mesties ārā pa durvīm, bet sapratu, ka tad viņa noteikti nemaksās par manu sapņu augstskolu un bēdīgi novilku zābakus. Velkot kājas pa zemi uzrakstīju Sīlijai, ka plāni mainās.

Ziņa no Sīlija:

[12.05.2018.] 16:23 ''Māte tevi ieraudzīja?''

Es aizvēru istabas durvis un ielidoju gultā. Mans rudais kaķis Prūfs pacēla galvu, bet atkal ieslīdēja saldā miegā gulēdams man blakus.

[12.05.2018.] 16:24 ''Jā, un aizliedza iet ārā tādā paskatā.''

Sīlija ilgi neatbildēja un tas man lika pārdomāt savu dzīvi. Man jau bija deviņpadsmit gadi, līgavainis un es nevarētu vienkārši iziet ārā uzkrāsojusies, lai uzņemtu dažas bildes savai iespējamajai modeles karjerai. Karsta asara nopilēja pār manu vaigu un es samiedzu acis, es negribēju izbojāt savu kosmētiku.

[12.05.2018.] 16:27 ''Izlavies no mājas. Vakarā.''

[12.05.2018.] 16:27 ''Kāda jēga? Vakarā jau ir tumsa, kā mēs uzņemsim bildes?''

[12.05.2018.] 16:27 ''Pie manis. Mani vecāki šovakar brauks uz koncertu. Es sakārtošu kādu stūrīti tā, lai tas ir lielisks fons priekš bildēm.''

[12.05.2018.] 16:28 ''Tas būtu ļoti jauki, bet es nemāku izlavīties. Es nemāku izkāpt pa logu, kā to parasti dara filmās. Viņi iet diezgan agri gulēt, bet es noteikti viņus pamodinātu, ja skrietu lejā no otrā stāva. Viņi dzird visu.''

[12.05.2018.] 16:30 ''Maniem vecākiem koncerts sākas astoņos vakarā. Viņi teica, ka atpakaļceļā vēl iebrauks kādā vēlajā veikalā un nopirks maizi. Mums ir plus mīnus divas stundas, mazliet vairāk.''

[12.05.2018.] 16:30 ''Ja es pamodināšu vecākus un viņi ieraudzīs mani ar kosmētiku skrienam lejā pa kāpnēm, es jau rīt būšu mirusi.''

[12.05.2018.] 16:32 ''Cik tev gadu? Sāc pastāvēt par sevi. Astoņos pie mana dzīvokļa.

[12.05.2018.] 16:46 ''Pag, kur būs tavs brālis?''

[12.05.2018] 16:46 ''Pie savas draudzenes. Vai varbūt arī mājās, bet neuztraucies viņš sēdēs savā smacīgajā istabā.''

Es atstāju telefonu uz gultas un devos lejā, lai pavadītu laiku ar vecākiem.

''Kādi ir tavi plāni šim vakaram?'' mamma sāka lēnām gatavot vakariņas, ''Tētis šodien būs agrāk mājās,''

''Nezinu, gan jau skatīšos kādu filmu,''

Kad atbrauca tētis mēs paēdām vakariņas un viņi sāka skatīties filmu, bet es pazudu augštāvā. Kad dzirdēju, kā pēc triju stundu relaksēšanās, vecāki sāka gatavoties iešanai gulēt, es uzrakstīju Sīlijai, ka tiešām to darīšu. Kādu trešo reizi mūžā izlavīšos no mājas. Iepriekšējās divas reizes pavisam nebeidzās labi. Es dzirdēju, kā vecāki izslēdz gaismu savā guļamistabā un es ātri sakārtoju mazo mugursomu. Vēl bija pietiekami laika, tāpēc es varēju lavīties pavisam lēni un uzmanīgi. Cieši turēdama mugursomas lences klusi kāpu lejā pa kāpnēm. Daži pakāpieni iečīkstējās un es pieplaku margām, bet vecāku istabas durvis ne reizi neattaisījās un es netiku pieķerta.

Es meklēju ārdurvju atslēgas uz galdiņa, kur tās parasti stāv, bet to šoreiz tur nebija. Es klusi nolamājos un lavījos uz virtuves pusi. Ieraudzīju atslēgas pie izlietnes. Uzmanīgi paņēmu tās un klusi skrēju uz durvju pusi. Uzmanīgi atslēdzu durvis, visu laiku ar skatienu pārbaudot otro stāvu. Pēc durvju slēgšanas ieskatījos telefonā un sapratu, ka nu gan man jāsteidzas. Es skrēju pāri pagalmiem un ceļiem cik ātri vien spēju. Ar matiem  spēlējās milzīgais vējš. Ieraudzījusi Sīlijas māju es mazliet atpūtos un soļoju uz tās pusi. Es pieklauvēju un durvis atvēra izskatīgs jaunietis.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 10, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

K & GWhere stories live. Discover now