Semnul exclamării

291 9 10
                                    

Am o idee! :))
Ultima postare a autoarei "The Vampire's Pet", cea care mi-a dat acordul înainte să public personal această traducere m-a convins să propun cititorilor mei răbdădori si drăgălași ceva:)

Incă de la început, nu am știut ce copertă ar descrie cel mai bine povestea dintre Rose si Henry, așa că,  cum probabil ati observat, am copiat cea originală.
Nu mă pricep la grafică, la îmbinarea culorilor sau tot ce ține de concretizarea unui cadru descriptiv.
Am experimentat ceva de curând însă niciodată nu sunt mulțumită de rezultat.

De aici se naște propunerea mea complet facultativă pentru voi.
Ar vrea cineva să facă o nouă  copertă? Poate sunt printre voi pasionați de așa ceva sau măcar mai puțin stângaci decât mine, cărora le-ar face plăcere să creeze ceva mai potrivit.
Sau poate știți pe cineva.. oricum, asta este strict o propunere, o idee. Nicio obligatie. Decizia este a voastră!xx

Iar, dacă tot suntem la nivelul de upgradare, vi s-ar părea drastic daca ar fi modificat și titlul?! În prezent este tradus mot-a-mot(pe cat s-a putut), dar sonoritatea lui mă deranjează de ceva timp.
Scriu în urmatoarele randuri titlurile care mi-au trecut mie prin cap, iar daca aveti alte idei, voi avea o mare bucurie sa le aud:) :
1."The vampire's pet Română"- m-am gândit că aceasta va atrage mai multi oameni si ne vom dezvolta micul grupuleț:)
2. "Achiziția lui"-asta pune accent pe prima lor întâlnire..
3. "Nevoi emoționale"
4. "Sânge cumpărat"-diferenta crucială între destinele celor doi.

Aceastea sunt. Cum am spus, aștept răspunsurile voastre cu nerăbdare, dar... nicio presiune! :))
xoxo

A vampirului- în curs intens de editareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum