Κεφάλαιο 6

47 1 0
                                    


" Το πως θα προχωρήσεις στην ζωή σου εξαρτάται με το πως θα διαχειριστείς τις μνήμες σου"

Η μέρα κυλούσε αργά εφόσον είχα αρκετό διάβασμα και το πρωί πανεπιστήμιο και αγωνιούσα για την ώρα που θα πηγαίναμε στο κλαμπ. Ήταν μόλις 6 και είχαμε πει πως θα συναντιόμασταν απ' έξω κατά τις δώδεκα και μισή έτσι είχα αρκετή ώρα.

Η Ήρα ήταν στον Άγγελο, τώρα να δούμε τι γίνεται με αυτούς τους δύο γιατί σαν να μην μου τα λέει καλά η Ήρα και δεν μου αρέσει. Τι? εγώ θα της τα λέω όλα και αυτή τίποτα, δεν είναι σωστό. Ξάπλωσα στον καναπέ και άνοιξε βίαια η πόρτα και με ξύπνησε. Ήταν η Ήρα, μέσα στα κλάματα η μάσκαρα της είχε κατεβεί και έτρεχε φαντάζομαι έχει πολλή ώρα που βρίσκεται σε αυτή την κατάσταση. Τα μάτια της πρισμένα από το κλάμα και το πρόσωπο της ήταν χλωμό.

"Τι έγινε αγάπη μου?" την ρώτησα και αυτή το μόνο που έκανε ήταν να τρέξει επάνω μου και να αρχίσει να κλέει ακόμη περισσότερο.

"Πες μου σε παρακαλώ"

"Ο Άγγελος" έβγαλε με την αδύναμη φωνούλα της και το κλάμα γινόταν όλο και πιο έντονο.

"Τι σου έκανε αυτός ο μαλάκας?"

"Με κοροϊδεύει"  από ότι βλέπω με το κουτάλι θα της τα βγάζω. Την απομάκρυνα από πάνω μου, την έβαλα να καθήσει στον καναπέ και της σκούπισα τα δάκρυα με τα χαρτομάντιλα.

"Σταμάτα και εξήγα μου ακριβώς τι έγινε"

"Πήγαμε βόλτα, υποτίθετε να μιλήσουμε και αυτός έκανε κίνησει για να το κάνουμε και του είπα ήρθαμε εδώ για να μιλήσουμε έχει καιρό που γίνεται αυτό δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι χωρίς να είμαστε μαζί. Αύτος επέμενε και κατέβηκα από πάνω του. Τον ρώτησα μόνο γι΄αυτό με έχεις? και μου απάντησε για τι αλλό νομίζεις? εγώ δεν ερωτεύομαι ούτε κάνω σχέσεις" δεν το πιστεύω αυτό που της είπε το κάθαρμα τόσο καιρό έπαιζε μαζί της και τώρα έρχεται να της πει αυτό. Ορκίζομαι πως θα τον δείρω.

"Εσύ τι έκανες?"

"Τον χαστούκισα, τον έβρισα και έφυγα"

"Καλά έκανες, έλα εδώ ένας βλάκας είναι εσύ μπορείς να έχεις όποιον θέλεις δεν τον έχεις ανάγκη" την πήρα στην αγκαλιά μου και βάλαμε μια ταινία να δούμε και καθόμασταν εκεί.

Σκεφτόμουν και ξανασκεφτόμουν συνεχώς.. Θα πάω να τον βρω θα τον ρωτήσω γιατί τα κάνει όλα αυτά.

Θέλω να σε ξαναδώWhere stories live. Discover now