"Yöúñ Tåägâfûl Ñã Bàrüt"

746 39 60
                                    

Wo apney kamrey (room) ki kud awarقد آور khirki کھڑکیke pass Khari thi...... Us ki saakut ساکتor khaali khaali nigahen na janey kub se neechey nazer ati musroof شاہراہ per dorti tez raftaar gariyonگاڑیوں ko dekhne mein mehavمحو thein..... Soji soji ankhein is baat ka pata deti thein k wo roii hai or khoob roi hai..... Mager ab un ankhon mein mukamal weerani ka raj tha......... Hur taraf mamool ki afra tafri thi mager uske ird gird yaasiyat یاسیتne deerayڈیرے jama rekhe the...... Koi neechy khara ager uper dekhta tou usko "HAAR" mojasamمجسم surat "Rameen" ki shakal mein khari milti....

 Koi neechy khara  ager uper dekhta tou usko "HAAR" mojasamمجسم surat "Rameen" ki shakal mein khari milti

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

★★★★★★★★
"Wapis kero ye mera areoplane hy...."
Paanch 5 sala Rameen ny khud sey 3 saal bari Ramsha sy Apna areoplane kheenchty huey kaha.... Jo usny apni mazboot muthi mein jaker rekha tha.....

"Nai ab ye mera hy..... Ab mein is sey khela karun gee"
Ramsha ny usko chiratey چڑاتےhuey areoplane hawa ہوا mein ker diya aisey k ab wo Rameen ki pohanchپہنچ sy door chala gaya tha...... Usney bebasi sy apni bari behan ko jhinjora or unchi unchi awaz mein rony lagi.....

Roney ki awaaz sun ker kisi kaam sy bahir jati Rubab begum ultey qadmon wapis murhi..... Nafasat sy kiye gaye makeup shuda chehrey per nagawariat namudaarنمودار hui.......

"Kia hy ye Hur waqt ka rona pitna......." Berbaraty بڑبڑاتےhuey wo under dakhil huein thi.....

"Kia masla hy tum dono k sath...... ?? "

maa ko dekh ker dono seedhi huien ....
Rameen bhag ker Rubab k Pass ayi..... Wo hichkiyon sy ro rehi thi......

"Mama is ny Apna areoplane tor diya hy or ab mera leny ki zid keri hy..... Is ny mujhe mara bhi hy..... "

Is sy pehly k Rameen kuch keh pati..... Ramsha ny bht hi hosheyari or begair kisi jhijak k safeead jhut bol diya......

"Nai nai..... Mama ramsha jhut bol ri ey..... "

Chatakh......!!! Thaper ki awaz sanatey mein gunji.....

"Shame on you Rameen ik to apny Apna areoplane tor diya hy abhi kl hi dilaya tha daddy ny uper sy kehti ho k ramsha jhut bol rehi hy..... Kahan hyn apky manners...... "

Rameen nazuk sy gal per apna nanha sa hath rekhy zor zor sy Roney lagi thi.......

"Ufho..... Jb dekho Tumny ro ro ker nahusatنحوست pehlai hoti hy chlo ramsha uthao apna plane or tum bahir nikal k khelo......."

Kehny k sath sath wo Ramsha ko ly ker bahir nikl gai......

Or Rameen jo thaper kha ker bhi maa k sath chipki khari thi jhatka khane sy seham gai or begair awaz k bilakney lagi thi.........

Aj bhi humesha ki tarah uski maa uski baat suney bagair sirf apni keh ker chali gai thi....... Or usky hasas dil mein so tarah k manfi khiyaal aney lagey thy.......

یوں تغافل نہ برتDonde viven las historias. Descúbrelo ahora