Deci cum ziceam , drumul e foarte lung . E deja noapte si noi inca nu am ajuns
E:Cât mai avem ?
Domnul: Mai avem 30 de minute , domnișoara Smith
E: Spuneti-mi Veronica
Domnul :Bine , Veronica
Ma uit pe geam , cam asta am facut tot drumul , era intuneric nu vedeam nimic . Sper sa ma inteleg cu noii mei colegi pentru ca la fosta mea scoala nu prea am avut prieteni , toți ma credeau o ciudata doar pentru ca ma îmbrăcăm în negru si nu prea imi pasa de cei din jur . Da am fost un timp in depresie dupa moartea tatălui meu dar mi-am revenit . Mi-am dat seama ca nu se mai intoarce si trebuie sa trec peste .Masina sa oprit iar pe geam am văzut multi studenti care se plimbau . Dar ce ei nu dorm la ora asta , cred ca e trecut de ora 2 noaptea iar ei sunt treji in uniforma cu cărți și ghiozdan in mana . Deci eu nu inteleg scoala asta . Domnul imi deschide portiera iar cand ies toți se hol au la mine de parca au vazut unicorni ...
Domnul: Directoarea va asteapta in biroul ei .
E: Cum ? La ora asta ?
Domnul : Da , o sa va explice ea . O ză va duc bagajele in camera in care vei sta
E: Ok , multumesc
Domnul : Pentru putin !
Înaintam spre intrarea liceului . Liceul acesta e enorm .. Dar tot nu imi vine sa cred ca nimeni nu doarme la ora aceasta . Ma plimbam pe holul acestui liceu căutând biroul directoarei până când vad pe o plăcuță lângă o usa ca scria " Biroul Doamnei Directoare " . Am batut de doua ori pana am auzit un "intra" .
- Bună ziua ! De fapt buna seara sau cum ar trebui sa va spun
- Bună! Tu trebuie sa fi Veronica Smith , elevă noua
- Da , doamna
- Bun , deci, te întrebi de ce la ora aceasta sunt toți treji . Păi sa iti explic , in aceast liceu orele sunt noaptea de la ora 00:00 pana la ora 06:00 .
- Dar de c... Nu am reusit sa spun tot ca am fost întreruptă
- Nu ma întrerupe. Asa . Unde am rămas? A da , iar următoarele reguli pe care nu ai voie sa le încarci sunt : nu ai voie sa fumezi , nu ai voie sa te bati sau sa înjuri, nu ai voie sa ma întrerupe cand vorbesc si cam atat . Probabil acum crezi ca sunt dura , dar nu e asa , doar ca imi place sa imi iau munca in serios . Camera in care vei sta e la etajul 3 , unde o sa vezi o usa pe care scrie 358 , o sa o ai ca si partenera de camera pe Larissa Morgen . Numarul dulapului este 199 iar parola e 2817. A da Bun venit la liceul nostru ! Acum ai ceva întrebări?
- orarul meu care este ?
- O sa iti dea colega ta de camera . Altceva ?
- Atât
- Bun , poti pleca atunci
- La revedere
După ce am iesit de acolo nu am fost atenta unde merg si am intrat intr-o persoana si era sa cad dar doua brațe puternice m-au prins la timp înainte de a cădea .
- Scuze nu am vrut , sunt noua si nu am fost atenta
- Nu e nimic , tu trebuie sa fi Veronica Smith
- Da , de unde sti ?
- Toata scoala vorbește despre tine , noua noastră colega . Eu sunt Sebastian
- Imi pare bine . Poti te rog sa imi arăți camera 358 ?
- Sigur pe aici .
Urcam pe scări împreună cu Sebastian care surprinzator e foarte frumos . Dar nu ma pot îndrăgosti asa repede de el , nici macar nu il cunosc . Ajungem in fata unei usi de lemn
- Multumesc ca m-ai condus .
- Nu ai pentru ce . Dacă vrei să mai vorbim eu stau in camera 356 tot pe acest etaj
- Ok .. pa
- Pa
Intru in camera unde erau doua paturi , pe unul stătea o fata presupun ca e Larissa
- Bună. Spun eu
- Hei , tu trebuie sa fi Veronica
- Da , eu sunt . Până acum pare de treaba si fara fite
- Nu Am fite .spune ea cu u rainer pe fata
- Ce naiba , am gandit din nou cu voce tare ?
- Mda , dar nu mai conteaza. Eu sunt Lisa .. Patul tau e acela, imi arata spre un pat ( media )
- Ok mersi .
- Si iti place scoala noastră?
- Până acum e ok .. Cand incep prima zi ?
- păi maine , a da uite orarul , ve fi in aceeasi clasa cu mine .
- Super .
Încep să despachetez bagajele pe care domnul acela mi le-a adus .. iar peste o ora ma imbrac cu niste pijamale si ma pun la somn fiindcă mor de somn .Mda ... stiu ca nu prea e fain acest capitol dar asa mia iesit ... Si stiu ca Veronica s-a culcat repede cand toti erau treji dar ii era somn (😂) ... următorul capitol il voi posta ori azi mai târziu ori maine ...
Bye 😘❤
CITEȘTI
Academia
VampireVeronica Smith , o fata frumoasa si putin timida . Vrea ca lumea sa creada ca e o bad girl , de ce? Pentru ca nu mai vrea sa fie calcata in picioare de toti . Lumea ei se va schimba atunci e trimisa de catre mama ei la o academie numita Darkness . A...