Si chiar atunci cand visam si eu ceva frumos se intampla sa ma trezeasca cineva . Imi deschid ochii nervoasa vrand sa pocnesc persoana care sta in fata mea dar dupa realizez ca e doar Lisa .
- ce mama naibi , Lisa ?
L:Trebuie sa te trezesti pentru ca directoarea ne-a chemat la o adunare unde vrea sa anunte un fucking cacat la care trebuie sa mergem neaparat
- Ok , mai lasama inca 5 minute sa ma trezesc calumea si dupa mai vorbim
L: Bine doar sa nu dureze prea mult
Dupa ce sunt lasata in pace imi vreific telefonul sa vad daca am un mesaj si dupa ma ridic ca sa fac un dus , dupa care ma imbrac asa :
Ma machiez asa :
Parul il prind intr-o coada de cal , imi iau geanta si o anunt pe Lisa care pana acum statea pe telefon ca putem pleca .
Ajungem intr-o sala mai mare unde sunt multe scaune in care stau elevi . Ne asezam langa un grup format din 3 baieti .Ok ceva ciudat se intampla aici pentru ca toata sala se cam holba la mine . Nu imi aduc aminte sa fi facut ceva .. Imi fine .... Incerc sa ii ignor . Peste 5 minute directoarea apare cu un microfon si cu un zambet larg pe buze . ok din nou e ciudat pana si directoarea se uita la mine .
D(directoarea):Bun , asadar dupa cum stiti in fiecare an avem elevi noi , anul acesta avem o fata mai speciala pentru scoala aceasta . iar numele ei e Veronica Smith ... in momentul acela fata imi pica de rusine. De ce eu , ce am facut , in ce sens sunt speciala,si de ce trebuia sa faca o adunare cu tot liceul doar ca sa faca anuntul asta stupid.. ahhh... acum mor . acum toata sala se holbeaza din nou la mine si aplauda . omg.ma uit spre Lisa care surprinzator ea nu aplauda ci doar se uita la mine cu mirare
E(eu): Ce se intampla? ii soptesc eu Lisei... ea doar se uita la mine si nu imi spune nimic .
Peste ceva timp totul inceteaza dintrodata , din nou ciudat ... toata lumea se ridica si pleaca . Ma ridic si eu la randul meu si aproape ca alerg pana la iesire . Intrun moment de neatentie ma impiedic , din instinct inchid ochii si astept sa fac contact cu podeaua dar acel moment nu mai vine si atunci imi deschid si observ un chip bland de inger care se uita la mine cu un rajnet pe buze . Se uita adanc in ochii mei , atat de adanc incat imi face pielea de gaina .
S(Sebastian):Ar trebui sa fi mai atenta , nu tot timpul voi fi acolo sa te salvez !
E:Amm,da scuze , mereu sunt asa impiedicata. Iti multumesc ... ii spun in timp ce ma retrag din bratele lui care apropo sunt foarte musculoase
S:Pentru putin . .....plec inainte sa mai spuna ceva , merg direct la mine in camera unde ma dezbrac de toate hainele , intru la dus si incerc sa pun cap la cap tot ce sa intamplat azi .. A fost cel mai ciudat si stanjenitor moment din viata mea , chiar nu inteleg de ce sunt o fata speciala pentru scoala asta .. in timp ce ma gandeam ma spalam cu gelul meu de dus cu aroma de vanilie , dupa ce termin ma sterg cu un prosop si imi iau lenjeria pe mine , iar dupa niste perechi de pantaloni scurti de trening gri si un maieu negru , dupa care ies din baie si observ ca tot singura sunt . Ma pun in pat cu gandul de a citi o carte de pe raftul de la pat . In timp ce citeam ma lua incet cu incet somnul si asa am ajuns in lumea viselor.
HEII... AM DECIS SA REPOSTEZ DIN NOU IN ACEASTA CARTE ... CRED CA SUNT MULTE GRESELI SI CHIAR IMI PARE RAU PENTRU ASTA .. SPER SA VA PLACA ... URMATORUL CAPITOL IL VOI POSTA MAINE SEARA .
BYE <3
740 CUVINTE
CITEȘTI
Academia
VampireVeronica Smith , o fata frumoasa si putin timida . Vrea ca lumea sa creada ca e o bad girl , de ce? Pentru ca nu mai vrea sa fie calcata in picioare de toti . Lumea ei se va schimba atunci e trimisa de catre mama ei la o academie numita Darkness . A...