Dupa inca cateva minute in care baietii se holbau la praul nostru si la tatuajele noastre am decis sa ne jucam adevar si provocare
L: Incep eu , hmmm, V (prescurtare de la Veronica , asa va fi deacum inainte ) ce alegi ?
E: Adevar
L: E adevarat ca nu ai avut inca un iubit ... mia picat fata , normal ca nu am avut pana acum un iubit din moment ce toata lumea ma batjocorea si schimbam scolile din semestru in semestru pentru comportamentul meu .
E: Ammm, n-nu , spun eu balbainduma .
L: Stiam eu , imi datorezi cei 20 de dolari . spune in timp ce ii intinde mana spre Alec .
E: Ceee, ati pariat pe mine? intreb eu putin dezamagita
L: Da, adica nu , adica da dar nu o lua in nume de rau , chiar nu aveam intentia sa te supar era doar un pariu si nimic mai mult ... spune ea observand tristetea din ochii mei .
E: Bine, sa zicem ca te cred .
L: Asa sa continuam , Sebastian , ce alegi ?
S: Provocare .
Lisa se uita in jur iar ochii iei pica pe mine.
L: te provoc sa o saruti pe V. doamne te rog iama o data cu tine , imi zic eu in gand.
Observ ca Sebastian se apropia incet de mine iar chiar cand asteptam sa am primul sarut pe buze el o ia in alta directie iar acela fiind obrazul .
S: Nu ai mentionat unde deci ....
Jocul continua cu provocari si tot felul pana pe la ora cand trebuie sa ne culcam . Baietii pleaca iar eu merg sa fac o baie fierbinte , ma gandesc la faptul ca nici nu ii prea cunosc , adica eu am zis lucruri despre mine dar nu am apucat sa ii intreb si eu la randul meu despre ei . Se compoarta mai tot timpul ciudat cu mine si nu stiu de ce .
Dupa ce mam relaxat putin imi infasor corpul cu un prosop alb si ies din baie pentru ca aparent am uitat sa imi iau haine cu mine si trebuie sa ma imbrac in camera . O vad pe Lisa stand pe pat uitanduse la tapan , iar cand ma vede imediat privirea ei se intersecteaza cu a mea .
E: Hei , scuze ca am stat mult in baie dar am stat pe ganduri si am pierdut notiunea timpului , poti sa mergi la baie daca asta asteptai .
L: Bine , dupa ce termin as vrea sa vorbim ca intre fete , ok ?
E: Bine .
Lisa intra in baie iar eu merg spre dulapul meu pentru a-mi lua haine pe mine. Cat timp Lisa face baie eu stau putin pe telefon . Dupa cam jumatate de ora iese in sfarsit imbracata in pijamalele negre .
L: Deci ce vroiam sa vorbim e defapt un avertisment , as vrea sa stai departe de Sebastian pentru ca nu e ca restul baietiilor
E: In ce sens nu e la fel ca restul baietiilor?
Se uita lung la mine iar asta ma face sa ma sprie
L: Nu vreau sa te sperii .... Say whattt, de unde stie ce gandeam , am gandit cu voce tare ?
L: Nu , nu ai gandit cu voce tare ... iarasi o face , ma dau putin mai in spate dar ea ma prinde de incheieturi si ma strange atat de tare incat scot un geamat pe buze care o face sa se uite la mine si dupa la incheieturile mele .
L: Ammm, scuze chiar nu am vrut , sper sa nu te fi speriat , te rog iartama nu stiu ce am avut in capul meu .
E: Ce e in capul tau ?Nu te inteleg, defapt nu inteleg nimic , intai orele noapte dupa chestia cu fata speciala dupa holbatul tuturor la mine iar acum asta ce naiba ... spun printre lacrimi , cu toate ca nu e mare chestie dar incep sa inebunesc . Ma ridic din pat si fug spre usa cu toate ca o aud pe Lisa striganduma ... fug cat ma tin picioarele , nu stiu unde fug din cauza lacrimilor. Cobor niste scari in fuga si din cauza ca eram desculta am alunecat si am cazut . Vederea mi se incetoseaza si nu mai vad nimic doar negru....
VA CONTIUNA
NEEDITAT
SI UITE INCA UN CAPITOL , SPER SA VA PLACA E PRIMA MEA CARTE LA CARE TIN SA SCRIU ASA DE MULT SI IMI PLACE , SPER SA VA PLACA SI VOUA .
BYE <3
755 CUVINTE
CITEȘTI
Academia
VampireVeronica Smith , o fata frumoasa si putin timida . Vrea ca lumea sa creada ca e o bad girl , de ce? Pentru ca nu mai vrea sa fie calcata in picioare de toti . Lumea ei se va schimba atunci e trimisa de catre mama ei la o academie numita Darkness . A...