●crystal●
Πέρασαν σχεδόν δύο εβδομάδες από τότε που ο Liam άρχισε να με βοηθάει. Έχω κάνει τεράστια πρόοδο με τον έλεγχο του θυμού μου. Ξέρετε δεν είμαι και ο πιο ήρεμος άνθρωπος , ο Liam με βοηθάει πολύ. Κάνω υπερβολική παρέα μαζί του πράγμα που το κατάλαβαν όλοι,ακόμα και η μαμά μου. Κυκλοφορούμε συνέχεια μαζί και αυτό μου αρέσει. Επιτέλους έχω κάποιον που πραγματικά μπορώ να επικοινωνήσω.
●Liam●
Τον τελευταίο καιρό έχω έρθει πάρα πολύ κοντά με την crystal. Περνάμε πολύ χρόνο μαζί. Έχει κάνει προόδους από τότε που άρχισα να την βοηθάω. Δεν είναι εύκολο βέβαια αλλά τα καταφέρνει μια χαρά. Είμαι περήφανος για αυτήν. Όμως υπάρχει κάτι ακόμα. Νομίζω... Πως...Να... Εγώ... αρχίζω και την ερωτεύομαι. Ξέρω είναι κάπως νωρίς ακόμα δεν την ξέρω καλά αλλά.... Δεν μπορώ να το εξηγήσω θα ακουστεί λίγο κλισέ αλλά νιώθω σαν να την ξέρω χρόνια. Μου εμπνέει εμπιστοσύνη.
Δεν θέλω να την χασω για κανέναν λόγο.●Στο σχολειο●
crystal
Από τότε που άρχισαν να κάνω παρέα με τον Liam η maddison άρχισε να με κοιτάει κάπως.... Ξέρεις... κάπως περίεργα. Η maddison είναι από αυτές τις αριστοκρατίας με μητέρα και πατέρα επιχειρήματιες και η πιο δημοφιλής κοπέλα στο σχολείο. Το τελευταίο πράγμα που θέλω είναι παρτίδες μαζί της.Σήμερα καθώς τρώγαμε η maddison έριξε τον δίσκο της πάνω μου και είμαι σίγουρη οτι το έκανε επίτηδες.
Maddison°《ουψψ. Συγνώμη γλυκιά μου δεν το ήθελα. Εμμ πως είπαμε ότι σε λένε;》
《Crystal》
Maddison《 αχ ναι σωστά είμαστε στο ίδιο τμήμα. Ξέρεις δεν είσαι και πολύ κοινωνική αλλά από τι βλέπω έχεις καινούριο φίλο ή μήπως να πω γκομενο;》
Crystal《οριστε; Συγγνώμη αλλά δεν με ξέρεις, ούτε εγώ σε ξέρω και ούτε θέλω να σε μάθω και το ότι κάνω εγώ με τον Liam δεν σε αφορά.》
Maddison 《σορυ γλυκιά μμ δεν ήθελα να φανώ αδιάκριτη αλλά ξέρεις.. Από τότε που έχει έρθει ο Liam σε αυτό το σχολείο δεν έχει κάνει κινήση σε καμία κοπέλα ούτε καν σε εμένα και το θεωρησα κάπως, γιατί είναι από τους κούκλος του σχολείου πλέον. Είναι όλοι την ώρα μαζί σου και θεώρησα ότι κάτι παίζει μεταξύ σας.》μου είπε καθώς που έριξε ένα βλέμμα και έφυγε
Και εκει ηταν που καταλαβα οτι η καργια(😂)είχε δίκαιο.Δεν τον έχω δει ποτέ με κάποια άλλη κοπέλα εκτός από εμένα. Μήπως.... Όχι δεν μπορεί... Δεν υπάρχει να είναι ερωτευμένος μαζί μου......
YOU ARE READING
Λυκάνθρωποι Ανάμεσά Μας
WerewolfH Crystal και ο Liam είναι δύο 16 χρονοι μαθητές που προσπαθούν να κρύψουν το ίδιο μυστικό.Το ότι είναι λυκάνθρωποι. Ενω ο Liam είναι κοινωνικός , η Crystal κλείνετε στο εαυτό της και είναι απομακρυσμένη από όλους. Με αφορμή ένα τυχαίο περιστατικό ο...