H πρώτη εντύπωση

116 15 0
                                    

•Crystal•

Μία καινούργια σχολική χρονιά αρχίζει και εγώ ακόμα δεν έχω μάθει να ελέγχω τον θυμό μου. Μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεταμορφωθώ και να αποκαλυφθουν ολα. Η κατάσταση μου δεν είναι και στα καλύτερά της. Θυμώνω πάρα πολύ εύκολα και με το παραμικρό όποτε Ο φόβος μου έχει γίνει μεγαλύτερος.

Φέτος στην τάξη μου εμφανίστηκε ένας καινούριος μαθητής. Δεν ξέρω το όνομά του αλλά  οφείλω να ομολογήσω ότι είναι αρκετά ελκυστικός, ψηλός με πράσινα μάτια και κάστανα μαλλιά Φυσικά ποτέ δεν θα γυρίσει να κοιτάξει κάποια σαν εμένα, απόμακρη και καταθλιπτική . Ούτως ή άλλως η ζωή μου έχει αλλάξει πλέον και είναι το τελευταίο πράγμα που σκέφτομαι.

•Liam•

Οι γονείς μου και εγώ αποφασίσαμε να μετακομίσουμε σε αυτό το μέρος καιρό τώρα και όπως ηταν προφανές αναγκάστηκα να κάνω μεταγραφή σε ένα καινούργιο σχολείο κοντά στο σπίτι μου.

Όσο για την πρώτη μου μέρα στο σχολείο ήταν αρκετά καλή. Ολοι οι καινούργιοι συμμαθητές μου με υποδέχτηκαν πάρα πολύ άνετα,κατι δεν το περίμενα. Ολοι εκτός από μία κοπέλα που καθόταν μόνη της.Ηταν πολύ όμορφη ,ψηλή με καταγάλανα μάτια και μακριά καστανόξανθα σγουρά μαλλιά ,αλλά μου φάνηκε κάπως... εγώ ,οταν πρώτο είχα δαγκωθεί. Έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε αλλά ακόμα θυμάμαι αυτό το αίσθημα της μοναξιάς που έπρεπε να βιώνω καθημερινά για να κρύψω το μυστικό μου και να
μην πάθουν κακό όλοι αυτοί που βρίσκονται γύρω μου. Πλέον έχω μάθει να ελέγχω τον εαυτό μου. Ίσως αύριο να καταφέρω να την πλησιάσω και να μάθω περισσότερα για αυτήν,μιας και μου κίνησε το ενδιαφέρον.

Λυκάνθρωποι Ανάμεσά ΜαςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora