2.

75 3 1
                                    

Přijeli jsme a zaparkovali. Obchodní centrum bylo velké. Šli jsme se podívat na mapu centra, protože se tady neviznáme. 
Hledali jsme papírnictví.
Po chvíli jsme ho našly. Mapa ukazovala dolu a potom doprava.
Už jsme stáli  před papírnictvím a zjistili jsme že mají do 18:00 a ted je 17:57 tak jsme tam rychle vběhly.
Poprosili jsme o potřebné věci a stavili se na jídle. Já sem si dala hranolky.

*doma*
Už jsme konečně doma. Běžela jsem dk pokoje a lehla si na postel. Projížděla jsem ig a našla tuhle fotku :

Protože mám hrozně ráda Millie, poprosila jsem tatu aby mi tuhle fotku vytiskl

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Protože mám hrozně ráda Millie, poprosila jsem tatu aby mi tuhle fotku vytiskl.  Táta kývl.
Hrozně moc doufáš, že ji jednou potkáš.
Neměla jsi co dělat a tak si si zahrála  Stranger things the game!
Už jsi měla skoro všechny. Hra tě přestala bavit a tak si vytáhla ze šuplíku sluchátka a zapojila je. Musíš pořád poslouchat 2 písničky!  Find me a rep|rap o Stranger things  od Millie. Byla jsi na ní hrozně závislá hned po Millie si měla nejradši Sadie a Finna. 

Ze tvého přemýšlení tě vytrhl táta, který řekl že za chvíli se půjde natáčet 3 série Stranger things.  Ty si se na něho podívala. A řekla mu.,, Ja to přece už vím hrozně dlouho, není nic co bych o Stranger things nevěděla "pousmála jsi se na tátu.  Najednou mu to došlo 😂.

Ahooj, no tak zatím to napínavé neni. 😂Tak snad příště.  Doufám že se vám 2. Kapitola líbila, už byla delší, ale myslím že né o moc❤

My best friends and the shadow monster Kde žijí příběhy. Začni objevovat