Táta :jak jsem ti psal, že jsem na té schůzi.
Luci:No?
Táta : tak jsem zjistil jednu věc. Nevím jestli je pro tebe dobrá nebo ne, ale..
Luci:Noo??
Táta : no za 2 dny je škola. Ja sem ale dostal hlášení, že musím odjet do Hawkins. A protože tobě je teprve 16 musíš jet se mnou.Chvíli ste oba mlčeli. Začali ti stékat slzy. Zároveň štěstí, ale většina smutku.
* štěstí - Hawkins je místo ze Stranger things a možná se tam i natáčí (si myslíš)
*smutek - neuvidíš kamarády a kdyby jsi tam náhodou zůstala ještě dýl třeba by jsi je neviděla ani 2 roky.Hned jsi věděla či udělat. Na tátu si naštvaná nebyla. Věděla jsi že on za zo nemůže. A taky si věděla že se snaží pro tebe dělat vše. Hned si vzala mobil do ruky a všem to oznámila. Dodala si :,, zítra v 13:00 v parku".
Šla jsi to říct tátovi že se s kamarády zítra sejdeš a rozloučíš. Táta jen kývl.Najednou táta řekl :,, Věděl jsem že nejspíš budeš smutná. Tak sem ti na rozveselenou vytiskl ty fotky a ještě asi dalších 15 navíc. Rozzářily se ti oči. Popadla si fotky a běžela do pokoje. Ani si nemusela děkovat a táta poznal, že máš hroznou radost. Fotky jsi si vyvěsila a hned to vyfotila a poslala tvé nejlepší kamarádce která taky miluje Stranger things a ty herce. Aby toho nebylo málo fotku si vydala na instagram a napsala k tomu.
*Mám nejlepšího tátu na světě - @Jimliil (přezdívka 😂😂nic mě nenapadlo) *
Jakmile to uviděl napsal do komentáře asi 5 srdíček a zakřičel z obýváku Děkuji. Když jsi se zase nudila šáhla si na stůl, vzala sluchátka a začala poslouchat své oblíbené písničky. Najednou si usla. Někdo s tebou zatřesl. Byl to táta . koukla si se na hodiny a zjistila že jsi spala 3 hodiny.
Táta :konečně sem te probudil. Jen sem ti chtěl říct že odjíždíme v pondělí v 19:00.Ty si jen kývla a šla spát dál.... ZZZZZZ
Ahooj, doufám že se vám kapitola líbila. Budu ráda za like a komentář ❤Napište mi prosím názor co si o této knize myslíte ❤Dekuju a paaaaa❤
ČTEŠ
My best friends and the shadow monster
FantasyAhoj, jsem Luci. Maminka mi umřela při auto nehodě a tak bydlím s tátou, je šerif a obvykle nebývá doma. Jednoho dne dostane hlášení. Budete muset odjet na rok do Hawkins.