6 част

80 7 1
                                    

Гледна точка на Памела:
След като се приготвихме с Ашли,излязохме от стаята ми и докато слизахме по стълбите видях Джъстин,който беше готов и ни чакаше до вратата.
-Здравейте,дами!Колата ни и е готова.Заповядайте!-каза изискано Джей. След това ми намигна и отвори вратата за да излезем.Погледнах Аш и тя беше ухилена до уши.  Веднага разбрах намека й, но я игнорирах и излязох навън.
Качихме се в колата на Джъстин и той пусна музика.През целият път не си казахме и думичка,но от време на време поглеждах към ''нашия шофьор'' и срещах погледа му върху  мен...
След като пристигнахме Джъстин ни отвори вратата и първо излезе Ашли и после аз.Като влязохме в претъпканата къща от тинейджъри,усетих мириса на цигари и най-различен алкохол.Отидох до кухнята,където се намираше алкохола и реших да пия уиски.След това видях Ашли и зад нея имаше някой,който не можах да видя.
-Амм Пам.Това е моето гадже Камерън,Кам това е моята най-добра приятелка Памела.-каза радостно Ашли,след което се отдръпна за да видя приятелят й.Пред мен беше онова момче,от което Джей ми помогна на партито на Аш.Не можех да повярвам на очите си.Видях и неловката и притеснена физиономия на това момче,което ме отврати  онази нощ.Реших да не показвам отвращението на моята приятелка от нейното''перфектно гадже'' и подадох ръката си за да се здрависаме.
-Приятно ми е,Памела.На кратко Пам.-казах нормално като продължавах да наблюдавам Камерън.
-И на мен ми е приятно,Камерън.-отговори той.
-Аз ще отида да взема напитки,Кам,стой с Памела за да не е сама.Ще се върна след малко.-сподели моята приятелка като си правеше път из навалицата и ни остави сами.
-Амм...Пам искам да ти се извиня за онази нощ,наистина бях доста пиян.Съжелявам наистина,а и с Джей се скарахме след това и той не иска да ми говори сега.-каза Камерън като ме гледаше в очите с тъга.
-Няма проблем вече забравих за това,а и не искам да си припомням.Прощавам ти.-отговорих спокойно.-А и не съм споделяла нищо с Ашли след това,така че не се притеснявай.Пожелавам ви много щастие.-допълних аз и видях усмивката на лицето на Кам.
-Благодаря ти Пам.-каза той и ме прегърна приятелски.
След това дойде Ашли и видях колко е щастлива с него.Надявам се и аз някога да срещна такъв човек,който да бъде до мен в трудни моменти и да ме подкрепя...
Огледах се за Джъстин,но не го видях никъде.След това реших да го потърся...и не можех да повярвам на очите си.Пред мен беше Джей,който се целуваше с някоя.Останах  наранена,не знам защо,но се чувствах и  отвратена от постъпката му.Дали изпитвах някакви чувства към  него?Не знам,но просто реших да избягам от тази къща и да отида някъде далеч от Джъстин.
Обърнах се назад и започнах да бягам из тълпата от тинейджъри.Чувах неговият глас,който ме викаше.
-Пам,чакай моля те!-викаше Джъстин зад мен докато се опитваше да ме настигне.
След като излязох от къщата.Видях,че вали и усетих,че някой ме хваща за ръката и ме обръща към себе си.След като се завъртях видях Джей и не го оставих да ми каже и думичка и го ударих силно по бузата.Той ме погледна и ми каза.
-Пам,съжелявам за всичко.Аз съм голям идиот,но разбери ме не мога  без теб,Пам.Липсваш ми във всеки един момент и ме... променяш.
Не му отговорих нищо,а го гледах в очите продължително тъй като не знаех какво да му отговоря.След това Джъстин ме  дръпна изведнъж към себе си и ме целуна. Останах изненадана и се отдръпнах от него...

You're mine.Where stories live. Discover now