2част -Срещата

117 11 3
                                    

Гледна точка на Памела:
Както закусвах с мама,чух на вратата,че се звънна.Мама стана от масата и отиде към входната врата.
След малко чух Дейв да казва:
-Здравей,скъпа!Нека да запознаем децата.-и той  влезна в коридора.Пф,аз пък ,,Умирах от желание ''да видя ''новия ми по-голям брат ''😣😩.Влязоха в кухнята,но Дейв беше пред сина си и не го виждах.Мама ме представи😩:-Джъстин,това е моята дъщеря Памела,Пам това е Джъстин!-каза радостно мама и Дейв се отдръпна за да се видя със сина му.След като го видях останах с отворена уста....
РЕТРОСПЕКЦИЯ:
Бях на едно парти организирано от моята най-добра приятелка(Ашли).Тя покани цялото училище на купона си,(не се чудете,родителите и са богати) и цялата и къща беше пълна с пияни тинейджъри.Докато танцувахме в такт с музиката,усетих нечии ръце на ханша ми..Обърнах се и видях някакво ухилено момче,което беше доста пияно.Започнах да се дърпам от него,след това се огледах ,но не видях никъде из тълпата Ашли.Преди  да можех да извикам за помощ, чух вик и се обърнах.Наблюдавах боя между момчето,което ме беше хванало в прегръдка и целуваше по врата,и някакво друго непознато момче. Молех се,,моя спасител'' да спре да бие момчето:-Моля те спри да го биеш!Помощ!!-след като приключих с ''изповедта'' си,  той се обърна лице в лице с мен и тогава срещнах за първи път тези красиви   кафеви очи,които бяха изпълнени с гняв и жажда за бой.Бях уплашена,но след това чух името си от Ашли и насочих вниманието си към нея:-Памела!Търсих те навсякъде,къде беше??-питаше ме притеснено,моята скъпа приятелка докато ме прегръщаше.Не можех да кажа и думичка след случилото се.Просто исках да си тръгна,но преди това се обърнах за да благодаря на момчето,което ми помогна,но него вече го нямаше...
Сега:
ГЛЕДНА ТОЧКА НА ДЖЪСТИН:
Не мога да повярвам,че я виждам отново...След случилото се онази вечер на  партито,аз изчезнах,защото бях много ядосан от постъпката на приятеля ми Камерън,с който сега сме скарани.Вече не ми пука за нея тя е никоя за мен и ще й покажа,че не ме интересува  за случката на партито,в която и помогнах.
Гледна точка на Памела:
След като излязох от транса,реших да започна на ново и да се правя,че е нямало такъв случай...
-Здравей,аз съм Памела.На кратко Пам.-казах като подадох ръката си към доведения ми брат и го погледнах в очите.Той ми отговори:-Аз съм Джъстин,на кратко Джей.-ми казa като не спираше очния контакт помежду ни.
Неловката  тишина беше развалена от мама и Дейв,които ни споделиха,че ще обядваме заедно като ,,семейство''.

You're mine.Where stories live. Discover now