10 част

62 7 0
                                    

Гледна точка на Пам :
След като се качих в хотелската стая ,си оставих чантата и влязох в банята по най-бързия начин и я заключих тъй като сълзите напираха в очите ми.Чувствата ми бяха смесени и всичко ми дойде в повече...
    По-късно чух шум от вратата и разбрах,че Джъстин е в стаята и чука на вратата на тоалетната.
-Пам,добре ли си?-каза той като продължаваше да се мъчи да отвори вратата.
-Започвам да се притеснявам моля те отвори скапаната врата.-допълни ядосано той и продължаваше да удря вратата много силно.Аз не му отговорих нищо и продължих да стоя в тоалетната заключена.
След известно време ударите спряха, реших да не плаша излишно повече Джъстин и отворих вратата.Цялото ми лице беше подпухнало и зачервено от плаченето.
   В стаята на леглото беше седнал Джъстин,който бе седнал на единия му ъгъл и гледаше замислено в някаква точка.След като ме забеляза се изправи рязко и ме прегърна.Бях шокирана от прегръдката му,но го разбирах,защото искаше да ме успокои.
-Пам,кажи ми нещо.Моля те...-отчаяно говореше Джъстин като галеше нежно косата ми.Не желаех да казвам нищо,защото бях в отвратително настроение,но реших все пак да му отговоря.
-Добре съм Джей.Не се притеснявай.- и го потупах по рамото.
-Просто искам да поспя и ще се чувствам по-добре.-допълних тихо и се насочих към другата част на спалнята,за да легна.
3 часа по-късно:
Гл.т.на Джей:
Пам започваше да ме притеснява.Състоянието й беше твърде лошо след всичко случило се.Тя спеше вече повече от час и не желаех да я будя тъй като беше в лошо настроение.Беше толкова красива и докато спи...можех да я гледам с часове.
След това реших и аз да легна на другата половина на леглото и да поспя.
Гл.т. на Памела:
Изведнъж се събудих и видях,че е 2 часа вечерта.Студени тръпки побиха тялото ми и спомените от отвратителният ми кошмар нахлуха в съзнанието ми, започнах да се въртя в  леглото.Когато се обърнах на другата страна видях Джъстин,който спеше и беше адски сладък.Той се размърда от резките ми действията и се разсъни.
-Пам,всичко наред ли е.-каза сънено Джъстин,а аз стоях и го зяпах,защото не знаех как да реагирам.
-Амм,да всичко е наред просто сънувах лош сън.-отговорих като се опитах да оправя нещата,но погледа му беше отново върху мен  и имах чувството,че ще направи дупки по лицето ми.
-Ела.-предложи ми Джей като протегна ръката си.Реших да спя до него тъй като се чувствах в безопастност в прегръдките му и се сгуших в него...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 30, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

You're mine.Where stories live. Discover now