İkizim için💫0.2

37 2 0
                                    

Diğerlerine bakarım bunlar....bunlar sanirim ruyadayim kuzenim Sehun ,Jackson, Yoongi ve  dayım Kim wo bin. Ve ondeki iki kişide birtanem Amber ve krisin babasi yani babamin en yakin arkadaşı bi dakka onun burda ne işi var yada ikizimgilin. Hadi onuda geç kuzenimgil ve dayım korede degillermiydi burada ne işleri var ahhh mal mal düşüneceğime sorayım bari aq. "Kyung, dayi, amber, kris ve krisin babasi bide kuzenler sizin burada ne isiniz var acaba ve babamın gönderdiği kişiler sizmisiniz? Dicem ama imkansiz aq kafam karıştı noluyor burada???" derim. Kris "Jung seni buradan götürmek için geldik. Ve baban bizi göndermedi. Benim babamdan rica etmiş seni alması için babamda bize söyledi. Babam bize seni babandan kurtarmamiz için söyledi ve simdi babamin sayesinde burdayız". Benim beynim almiyor arkadas krisin babasi babamin tarafindan degilmiydi? Hay sikeyim senin beynini jung kendi kendine konusup duracagina sevin kurtuluyorsun işte daha iyi ne olabilir aq.
Haklisin iç sesim saol bana yardımcı olduğun için. 1 saate yakin arabadayiz ve hala gelmedik sanirim 1 saat boyunca hepsiyle hasret giderdim. Onlari cok ozlemistim ama bi dakka biz nereye gidiyoruz ben bunu hic sormadım.

"Kris nereye gidiyoruz biz?"
"Soyleyemeyizz!!" der hepsi bir agizdan.
"Tamam aq napatsaniz yapin"
  Araba durar ve krisin babasi iner bizimle biraz konusup gule gule der ve biz yola devam ederiz. Ben hala şoktayım gercekten ben şimdi kurtuluyormuyum yaşasın. Ins en kısa zamanda annemide bulurum onu tam 6 yila yakindir görmüyorum babam yüzünden evi terketmişti ve gitmeden önce bize sarilip" sizi bulacam birtanelerim" demisti. Aslinda ona kizmam gerekiyordu ama ona hak verdim cunku cok kotu durumdaydi o yuzden ona hic bi zaman darilmadim kizmadim kusmedim.

"Dayi"
"Efendim bitanem"
"Annemin nerde oldugunu biliyormusu? Iyimi?" derken derin bir nefes alip veririm. Dayimin bi anda yuzundeki gulumseme siliniz ve uzuntu eklenir.
"Biliyorum tatlim ablam iyi ve mutlu yada oyle gorunmek icin kendini kandiriyor hergun sizden bahsedip agliyor onu gorunce icime bisey saplaniyor ama merak etme tatlim bir gun mutlaka goruseceksiniz" deyip sarilir ben ister istemez aglarim....
Arabanin camindan baktigimda havaalanina yakin biyerlerde oldugumu anlarim ve yarim saat sonra havaalaninda araba durar ve ineriz ben
"Neden buraya geldik yoksa yoksa sehir disinami cikiyoruz?" derim bi anda sessizlik olur ve hepsi bana bakar ve gulumserler. Amber;
"Hayir sehir disina cikmiyoruz kuzum ama merak etme buradan baya uzak bir yere ucacagiz" der ve sarilir.
Yarim saat sonra butun islemleri bitirip ucaga bineriz ben hala nereye gidecegimizi bilmiyorum ama icimde bir mutluluk var guzel seyler olucakmis gibi hissediyorum.
Ucak kalkali 2 bucuk saate yakin oldu ama hala nereye gidecegimizi soylemediler. Ben uyumak icin basimi ikizimin omuzuna koyarim ama uyuyamam sadece gozlerim kapali cunku sirtim aciyor dogru duzgun yaslanamiyorum bile. Gozlerimi acarim ve kyung un uyudugunu gorurum yavasca onu koltuga yatirtip ustune ceketimi orterim. On koltuklara baktigimda digerleride uyuyordur. Ben lavobaya gitmek icin kalkarim.

Amber' dan

Uyuyordu ama beni uyku tutmadi gozlerim kapali kulagimda kulaklikla muzik dinlerken hafif bi ses duyarim gozlerimi hafif acip bakarim jung biryere gidiyor. Merak edip yavasca arkasindan giderim lavobaya girer malmisin amber ucaktayiz nereye gidebilir baska atlayacak hali yok ya aq. Doru soyluyorsun ic sesim. Tekrar koltuguma donecekken sessiz bi sekilde hickirarak aglama sesi duyarim bu jung tur. Yasadiklarinin tahmini dusununce bile icim parcalaniyor. Ama o tahminlerimden daha kotu seyler yasadi... Ne yapacagimi bilmiyorum yavasca lavobanin onune giderim ve girsemmi girmesemmi diye dusunurken aglama sesleri dahada hizlanir bende kendi kendime nasil olsa bende kizim bisey olmaz diyip kapiyi tiklarim ve tiklarken kapi acilir kilitlememis kapiyi.
Ona baktigimda tisortunu cikarmis aynadan kendine bakar. Ve aglar ben onu oyle gorunce ister istemez gozumden yas akar. Sirtina ve kollarina baktigimda heryeri yara bere morarik butun vucudu mahvolmus bi sekildeydi. Ben dayanamayip yanina gidim ona sarildim
"Gecti jung gecti bi daha yasamiycaksin bunlari sana soz veriyorum seni olene kadar yanliz birakmiycam kardesim." derim. Hic bisey demeden sadece aglar ve bana sarilir ben "cok ozur dilerim jung cok ozur dilerim......(aglar)..kendimi asla affetmiycem cok ozur dilerim" derim. Jung benden ayrilip aglamaktan kizarmis gozlerini silip benim gozlerimin icine bakar ve "Amber sizin bi sucunuz yok hersey benim hatam onca yil hic bisey yapmadan sadece kendimi ezdirdim ve simdi su halime bak gercekten kendimden utaniyorum. Ama siz artik yanimda oldugunuza gore sorun yok merak etme ben iyiyim bitanem" der ve yanagimdan oper. Elini yuzunu yikayip tisortunu giyerken ben tutup tisortunu tekrar cikartirim "bekle krem getircem" diyip koltuktaki cantamdan kremi alip getiririm ve yara olan heryerine surerim. Beraber digeerinin yanina gideriz herkez uyanmistir ve bizi ariyorlardi sanirim sehun bizi gorunce "off jung amber nerdesiniz siz?"der.
Ben "lavobaya gittik"derim. Sehun jacksonla ayni anda "berabermi gittiniz?" derler....
Jung'tan
Amberla digerlerinin yanina gittigimizde lavobaya gittigimizi soyledik jacksonla sehun ayni anda "berabermi gittiniz?" dediler bende " Evet ergenler beraber gittik baska bi sorunuz yoksa uykum geldi yaticam" dedim. Bide baslaariyla onayliyorlar ya yirim ben bunlari neyse. 
"Sayin yolcularimiz lutfen kemerlerinizi baglayiniz ucagimiz KORE havaalanina inis yapacaktir" diye bir anons geldi bi dakka o koremi dedi. Ohhaaa koreyemi geldik yasasinn "ahh gerizekali pilot guyya bide soyledik inecegimiz yeri soylemeyin sypriz yapacaz diye bi dayagi haketti" dedi yoongi. Ben ona bakip kosarak kucagina atladim ve "zaten fazlasiyla supriz oldu bitanem sizi cokk seviyorum tesekkur ederim" deyip yoonginin yanaklarini sıkıstirip optum oda bana aynisini yapti ucaktan indik.....

Bu bolum hosuma gitmedi ayqu neyse begendiyseniz yorum yapin lutfen😊🌹

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 19, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İkizim İçin💫Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin