Ayin

64 5 3
                                    

Tüm kızlar ayin için siyah gyinmiş ve bileklerine ayinlerinin sembolu olan şeytanın yıldızı sembollerini çizmişlerdi. Hepsine ait olan cadılık kitapları vardı ve hepasinin  ayinleri için yapıcak büyü kıasımları vardı. Saat tam on iki de, dolunay tepedeyken hepsi ormandaydı vebüyülü kül ile şeytanın yıldızını çizdiler. Yıldızın her bir köşesinde biri duruyordu. Hepsi birlikte el ele tutuştu ve birlikte bir süre büyülü sözler söylediler. Daha sonra herkes sustu ve Velma devam etti. Alanı hava olduğu için ortalarında rüzgar olmaya başladı. Daha sonra Tessa devam etti. Cadılık alanı su olduğu için dönen rüzgarın yanına bir de su eklendi. Bella devam etti ve dönen suyla havaya birde ateş eklendi. Şimdiden harika bir görüntü oluşmaya başlamıştı bile. Anna'nın cadılık alanı ise ruhlardı. şimdi o dönen şeye bir de huzur bulmamış ruhlar eklenmişti. En sona Rosa kalmıştı onun alanı ise dünyaydı. O bu çemberin temelini oluşturuyordu yani toprağı. Toprak olmadan bu dünya var olamazdı. O da toprağı ekledi ve hepsi birlikte büyülü sözleri söylemeye başladılar. Çemberde tüm elementler oluşmuştu, adeta bir doğa harikasıydı, ortada çok güzel bir görüntü vardı ve kızlar tanrım bizi bağışla, şeytana uyuyoruz diye söylenmeye başlamıştı.Şeytan sayesinde bunları yapıyorlardı ve şeytan birden bu duyduğundan hiç memnun olmamıştı. Oluşturdukları element çemberi bir anda pataldı, kızlar çığlık atarak yere düştüler. Aniden bir bağırma sesi daha geldi. Bu bir erkek sesiydi ve kızlar birden irkildiler. Yoksa burada başka biri daha mı vardı? Bu düşüncelere katılmayan tek kişi Bellaydı. O ise bu sesi daha önce bir yerde duyduğuna emindi. Kızlar birden etraflarına bakındılar ve çocuğu gördüler. Bu sadece sıradan bir çocuk değildi, bu aynı zamanda Bellanın okulda çekici bulduğu yani hoşlandığı çocuktu. Kızlar hemen çocuğu ortalarına getirdiler ve bağırmaya başladılar. Burda ne yapıyordun diye haykırdı Velma. Çocuk ise şaşkındı ve Bella'ya bakıyordu. Onun o yeşil gözleri ve kızıl saçları ilk defa bu kadar ilgisini çekmişti ama ondan aynı zamanda korkuyordu.Sahiden bu kızlar nerden gelmişti dsiye düşündü. Tessa birden hafızasını silelim diye bağırdı. Rosa onu öldürüp bir kenara atalım diye söylendi. Anna ise korkunç gözlerle ona baktı ve ona söz verdirebiliriz diye ekledi. Eğer hafızasını silersek ileride hatırlama alışkanlığı var ve biz iyi cadılarız kimseyi öldürmeyiz, tek çare ona söz verdirmek dedi. Çocuk bu duyduğuna sevindi ama hala korkuyordu. Kızlarla aynı okulda ve hatta aynı sınıftaydı, okullarında cadıların da ne işi vardı? Bella birden adını söylemeyecekmisin dedi. Çocuk ben Jackson Taylor dedi. Bella elini uzatarak bende Bella, küçük sırrımıza hoş geldin dedi. Diğer kızlar ona şaşkınlıkla bakarken Vella çoktan ona kimseye söylememesine dair söz verdirmiş ve Jackson' la arkadaş olmaya başlamıştı bile. Şimdi evlerine gitmewliydiler ve hepsi yol boyunca Jackson'u uyarmıştı. Jackson zaten sıkı ağızlı biriydi ve cadıların güçlerini artık faerkındaydı, onlardan artık korkmuyordu ve bu sırrı kimseye söylemeyecekti. Ancak Bella'dan gözlerini alamıyordu. Şaşırtıcı derecede güzel bir kızdı ve daha önce hiç bu kadar değişik bir kızdan hoşlanmamıştı. Olamaz o artık bir cadıdan mı hoşlanıyordu?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

▲CADILAR▲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin