Lise

71 5 0
                                    

Şu siktiğimin okulu da nerden çıktı diye söylenmeye başlamıştı Bella. Sonbahar zamanıydı ve kızlar liseye başlayacaktı. 5 cadının normallerin arasında ne işi vardı ki diye Bella'ya hak vermişti  Rosa. Anna ise hiç ses çıkarmayıp konuşulanları dinliyordu ama aklında birçok soru vardı. Sonbahar onların en sevdiği mevsimdi çünkü cadılık ayinlerini en çok sonbaharda yapıyorlardı.Ölü ruhlar ise en çok bu ayda huzur buluyordu.Fakat hala anlamadığı bir soru vardı kafasında. Cadılar liseye nasıl uyum sağlayacaktı? Lanetlenmiş ve garip kızlarlardı, insanlar tarafından normal karşılanmayacaklarına eminlerdi. Anna'yı bu düşüncelerinden Velma ve Tessa ayırmıştı. Liseye geç kalıcaz diye bağırdılar Anna'ya. Birkaç dakika sonra hepsi hazırlanmış ve okula gitmeye hazırdı.Rosa Velma'nın kulağına bu gece dolunay var diye fısıldadı. Dolunayda daha güçlü oluyorlardı ve dolunayda en çok sonbaharda olurdu. Sonbahar onların en kutsal mevsimiydi. En sonunda okula gelmişlerdi ve Tessa kızları bahçede durdurup onlara birkez daha hatırlatma yaptı; '' Büyü yapmak yok, insanlarla fazla göz teması kurmayın ve normal olmaya çalışın.'' Bu söz tüm kızların kulaklarında yankılanmıştı. Normal değillerdi ve insanlara nasıl uyum sağlayacaklarını da bilmiyorlardı. Bu duruma Bella hemen itiraz etti. Neden normal olmak ve güçlerimizi saklamak zorundayız, insanların hakkımızda düşüneceklerinden bana ne diye söylendi. İsyabnkar bir kızdı ve normal olmak gibi bir niyeti yoktu.Anna sakince Bella'yı susturdu ve uyum sağlamamız gerek dedi. Çalan zil sesleriyle tüm kızlar irkildi ve derse gtirmeleri gerektiğini anladılar. İçeri girdiklerinde zilin çalmasıyla tüm telaşlı gözler bir anda kızlara döndü. Kızlar hem çok güzel hemde çok garip gözüküyorlardı. Kimse onları daha önce bu küçük kasabada görmemişti ve Güney Amerika'nın bu küçük kasabasına pek fazla ziyaretçi gelmezdi. Kızların gözleri çok farklı bakıyordu. Birkaç kötü ve popüler kız onları düşmanları olarak belirlemişti bile.

▲CADILAR▲Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin