5cadının arkadaşlığı çok eskilere dayanıyordu. Daha önce de böyle yargılayıcı bakışlarla karşılaşmışlardıve üstesinden gelebileceklerine emindiler.Hepsi aynı sınıftaydı ve lise 3. sınıfa gidiyorlardı. ilk dersleri coğrafyaydı ve sınıfa girdilkeri anda tüm gözler onların üzerindeydi. Herkes kim bu tuhaf kızlar ve bzim okulumuzda ne arıyorlar dercesine bakıyordu. Bu sırada öğretmen de yeni gelen kızları farketti ve kendini tanıttı. Merhaba kızlar ben Bay Suzoku diye bir ses duyuldu ve öğretmen kızların da kendilerini tanıtmasını istedi.İlk önce gri saçlı kız kendini tanıttı: Ben Anna Martin. Tüm gözler kızın saçlarının üzerindeydi. Anna bir cadıydı ve alanı da ruhlar olduğu için saçları gri renkteydi. Ancak saçının rengini boya gibi göstermek isteyip aralarına maviler katmıştı, böylece gri saçı daha az dikkat çekiyordu. Anna yine baqaşka şeylere dalmıştı. öğretmenin yerine oturabilirsin demesiyle kendine geidı ve sessizce yerine oturdu. Öğretmen şakacı bir tavırla şimdi de sen kendini tanıt kızıl kafa demişti Bella'ya. Bella öğretmrene gıcık olduğunu belirtecek bir ses tonuyla ben Bella Rose dedi ve yayılarak yerine oturdu. Rosa' nın saçındaki toka öğretmenin hoşuna gitmişti bu yüzden şimdi sen kahverengi saç dedi. Rosa ayağa kalkmaya tenezzül bile etmedi ve ben Rosa Vitto dedi. Velma da sarı saçlarını savurarak bende Velma Vinston dedi. Tessa bu işin fazla uzadığını fark etmişti ki o da siyah saçlarını kulağının arkasına atarak ben Tessa Green dedi. Bi,rkaç erkek kızlara hayran hayran bakıp hoşgeldiniz derken bir iki kişi de kızlardan gözünü ayıramıyordu, sınıftaki diğer kızlar ise bu duruma sinir olmuştu. Öğretmen ilk gün ders yapmayacağını söyleyip sınıfı serbest bırakmıştı. Cadılar hemwn kendi aralarında toplanıp konusmaya başlamıştı. Bizim cadı olduğumuzu bilseler böyle hayran hayran bakarlarmıydı diye söylendi Tessa kısık bir sesle kendi kendine. Bella o sırada sınıftaki tatlı ve sarışın bir çocuğu kesiyordu. Normalde pek fazla erkeklere bakan biri değildi ama bu çocuk ona bir hayli çekici gelmişti. Rosa onu bu düşüncelerinden ayırıp bu gece ayin var sakın unutmayın dolunay tam tepedeyken ormanda olucağız diye herkesi uyardı. Anna da Velma'ya bskıp o meşhur 'sakın geç kalma' bakışlarından attı. En sonunda zil çalmıştı ve kızlar dışarı çıktılar. Yine tüm bakışlar üzerlerindeydi ama kızlar bakışları umursamadan dolaplarına doğru gittiler ve dolaplarını yerleştirmeye başladılar. Beşinin de olduğu yurttaykenki küçüklük fotoğraflarını beşi de dolaplarına asmıştı. Beşinin de ailesi yoktu ve beşi de yurtta tanışmıştı. 15 yaşına geldiklerinde şeytan onları cadı olmakla lanetlemişti ve o zamandan beri hepsinin özel güçleri vardı. Onlar farklıydılar ve birbirlerine çok bağlıydılar. Bu yüzden o fotoğrafın onlar için anlamı gerçekten büyüktü. Bugün sıkıcı derslere girmek ve tenefüslerde insanların onlara bakmasıyla geçmişti. Onlar için asıl önemli olan gece yapacakları ayinleriydi.
***
Belki ilk bölümlerde sıkılmış olabilirsiniz ama macera bir sonraki bölümde başlıyor umarım hikayemi beğenmişsinizdir eleştirilere açığım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
▲CADILAR▲
Novela JuvenilLanetli beş kız ve tek ortak noktaları şeytan tarafından lanetlenmiş olmaları, uğursuzlukları ise şeytanın onları seçmiş olması. Bu durumda şeytan gerçek. Ama herkesin bildiği gibi kırmızı renkli, asalı ve ateş saçan bir adam değil. Beş kızın bedenl...