1K olamadık gitti ayol dkslpşwşwşwşwş
o kadar emek veriyoruz, değerimiz bilinmiyor görüyor musunuz :'( zalım dünya. ❤️Hayırlı kandiller❤️Acıtasyonu kesip konumuza dönüyorum. Çok güzel bir web sitesi önereceğim. Aslınsa bu Web sitesi: örneğin bir eylem için davetiyeye ihtiyacınız var nişan/ düğün/ kutlama/ parti gibi işler için. Bu web sitesinde siz tasarlıyorsunuz onlar size istediğiniz miktar ve boyutta tasarladığınız davetiyeyi ve buna benzer henüz nitelendiremediğim* şeyleri size gönderiyor. **Çünkü, web sitesi tamamen İngilizce.
Web sitesinin ismi "www.postergen.com" Peki biz burada ne yapabiliriz? Ne işimize yarar. Örneğin aklınıza afilli bir söz geldi. Malum bir wattpad kullanıcısınız ve bir muhtemelen bir yazarsınız, sizin aklınıza gelmeyecekte bakkal Rıza'nın aklına gelecek değil ya? Bu sözü süsleye püsleye sunmak istiyorsunuz ki, ihtişamı olsun ama dii mii? :)) Ya da hikayenizden bir cümleyi kitabınızın tanımı için kullanacaksınız. Sorun her ne olursa olsun, çözüm postergen olsun! Ne güzel reklam yaptım adamların şeysini. 🙈
En altta ki kısım site içinde ki bütün tasarımların olduğu bölüm oradan seçebilirsiniz. Oradan seçerseniz bir sürü çeşit arasından kafanız karışmadan işinizi görebilirsiniz. En baştaki siyah olanı seçtim ben.
Seçenekler çıktı karşıma yine en baştakini seçtim.
Her şey gayet aşikar bir şekilde ortada ama kafası karışanlar için işaretleyerek anlatmak istiyorum. Yeşil ile yuvarlak içine aldığım yere ne yazmak istediğimizi, kırmızı ile işaretlediğim yere yazının rengini, mavi ile olanda da yazı tipini, seçiyoruz. En son hepsini seçtikten sonra mor ile işaretlediğime tıklayıp kaydediyoruz. Çok basit.
Ben böyle bir şey yaptım. Web sitesi ingilizce olduğu için harf sıkıntısı oluyor "ı,ö,ğ" gibi harfleri kabul etmiyor. Buna dikkat ederek ve çok uzun olmaksızın istediğiniz kısa bir cümleyi yazabilirsiniz. Ya da ne isterseniz size kalmış işte.
Resmin üzerine basılı tutup indiriyoruz. Iphone'da böyle oluyor diğer telefonlarda nasıl oluyor bilmiyorum maalesef. Eminim siz bunun üstesinden gelirsiniz. ;) En altta ki siyah şeritli yazıyı PicsArt'dan kesip kullanabilirsiniz.
İnşallah işiniz yarar. :) sorunuz olursa biliyorsunuz, mutlaka çekinmeden👇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pics Now Art (Kapak Yapımı)
Rastgele+Kitap Kapağı +Instagram Fotoğraf Düzenlemeleri +Tavsiye Uygulamalar +Tumblr Efektleri *Photoshop Malzemeleri +PNG/ WALPAPER/ TEXTURE/ +Hangi malzemeyi ne yazarak bulabiliriz. +Soru/ Cevap *Aralık/ 2017 Bu isimle olan ilk ve tek kitaptır.