Ieșim pe uşă şi intrăm în maşină.
-Şi, când vin ai tăi? Spune Andrew si pornește motorul.-Peste două luni,cred...
-Off, dacă vrei, mâine seară pot dormi la tine.
-Bineînțeles că vreau, de abia aştept! Spun entuziasmată.
-Atunci voi închiria un film.
-Super. Să fie...
-De groază! Spunem noi în același timp şi începem să râdem.
-Mai e mult până ajungem? Întreb eu deja plictisită
-Nup. Am ajuns deja!
-Super! Hai să bem! Spun în timp ce cobor din mașină.
-Mai puțin alcool pentru tine Soph!
-Oh, haide Andrew! Am aproape 18 ani!
-Ai făcut 17 ani luna trecută! Spune si râde.
-Urăsc să ai dreptate.
-Si eu iubesc fața ta când am dreptate.
-Urăsc râsul ăla al tău! Spun încercând să păr bosumflata.
-Eu iubesc tot ce ține de tine! Şi ştiu că şi tu mă iubeşti pitic! Spune şi îmi cuprinde talia cu brațele sale puternice.
-Urăsc atunci când ai dreptate! Spun eu şi îi răspund la îmbrățișare.
-Destul cu afecțiunea! Acum haideți odată, sau vreți să vi-o şi trageți? Spune Eric ieșind pe usa vilei si venind spre noi.
-Nu, yack! Spunem noi în același timp.
-Atunci haideți! Să mergem!
-Bine! Spun eu si o iau înaintea lor dând mai tare din şolduri, făcându-i să se uite după mine.
-Soph! Mergi mai frumos, atragi privirile băieților spre tine! Ma prinde Andrew din urmă şi mă prinde de mână.
-Şi ce? Vreau să agăț pe cineva în noaptea asta!
-Oh, nu! Singurul lucru pe care îl vei agăța va fi geaca pe umeraș! Să îți fie clar!
-Andrew! De ce te comporți aşa de autoritar cu mine?
-Pentru că nu vreau să fi bătaia de joc a nimănui! Nu vreau să o faci pentru prima dată cu un bețiv întâlnit la o petrecere! Spune el nervos.
Eu nu îi răspund doar îl iau în brațe şi îmi îngrop capul în scorbitura gâtului său.
-Te iubesc, piticot! Bineînțeles că îmi pasă de tine, şi de aia mă port aşa. Recunosc, câteodată sunt cam autoritar dar nu vreau să o iei pe o cale greşită. Îți promit că o să am mereu grijă de tine!
-Şi eu te iubesc, Andrew! Şi îmi pare rău pentru că sunt aşa de căpoasă câteodată. Dar nu îmi place să fiu tratată ca pe un copil.
-Eu nu o să te tratez niciodată ca pe un copil, Soph. Eu ştiu de ce eşti tu în stare, ştiu ce vrei şi ştiu ce te face fericită, ştiu totul despre tine şi mai mult, şi aş da orice să te văd fericită.Mă apropii încet de el, el făcând la fel, buzele noastre aproape atingându-se.
-Ămm... cred că ar fi momentul să intrăm. Spun eu stânjenită.
-Da... haide.
Intrăm în vila plină de adolescenți şi ne îndreptăm spre măsuța cu băuturi.
Andrew ia o sticlă de tequila şi îşi toarnă un shot apoi îmi toarnă şi mie unul.
Mă uit la el cum îmi inmaneaza paharul apoi îl toarnă pe al său pe gât.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Două nopți în Rai
Подростковая литератураSophie şi Andrew sunt cei mai buni prieteni. Ea are 17 ani iar el 19 dar prietenia lor poate trece peste orice graniță. Într-o seară, ei aflându-se la o petrecere si jucându-se un joc popular printre adolescenți acela fiind chiar clasicul Adevăr&P...