3

38 2 0
                                    

-Soph, eşti obosită, cred că ar fi bine să dormim. Spune el încă şocat, jucându-se cu degetele în părul meu blond şi lung.

-Bine... noapte bună Andrew!

-Noapte bună dulceață.

***

Mă trezesc ca din transă, iar când dau să mă ridic simt ceva ce mă apasă pe abdomen.

Mă uit spre el si vad ca un braț se odihnea liniștit pe el. Brațul lui Andrew...  Stai! BRAȚUL LUI ANDREW?! Ce s-a întâmplat aici? Ridic uşor cearșafurile si observ că atât eu cât şi Andrew eram dezbrăcați.

Acum îmi amintesc. Am început să beau, apoi ne-am dus să jucăm adevăr si provocare. Am fost provocați să petrecem "5 minute în Rai" dar se pare că a durat mai mult...

Îl aud pe prietenul meu cum mormăie semn că se va trezi, şi sar ca arsă din pat, apucând un cearşaf şi înfăşurându-l în jurul meu.

-Soph... babe... ce tot faci? Nu te mai foi atât!Îl aud cum mormăie.

-Neață şi ție Andrew. Spun eu ironică.

-Ce s-a întâmplat? Mă întreabă el ridicându-se în şezut şi frecându-se la ochi, apoi căscând.

-Am făcut-o! Ne-am culcat împreună! Mi-am pierdut virginitatea alături de tine, Andrew... țip eu plângând. Nu puteam să percep faptul că am făcut sex cu cel mai bun prieten al meu. E ca şi cum aş fi făcut sex cu fratele meu. Şi cel mai rău lucru este că, cred că îl iubesc... mai mult ca pe un frate...

-Soph... ascultă... nici mie nu îmi place lucrul ăsta. Nu am vrut să o fac... te iubesc enorm de mult şi ştii că nu aş fi în stare să îți fac rău!

-Nu asta e problema, Andrew. Adică ba da, m-am culcat cu cel mai bun prieten al meu, cu fratele meu, dar problema e alta... Spun eu şi merg spre pat, aşezându-mă la Andrew în brațe.

-Atunci care e problema, dovlecel? Mă întreabă Andrew şi imi mângâie părul blond lăsat pe spate.

-Cred că te iubesc... mai mult decât pe un frate... Nu imi răspunde dar imediat ce termin de vorbit Andrew îsi lipeşte buzele de ale mele, formând un sărut perfect.

-Şi eu te iubesc plăcințică! Îmi şopteşte el la ureche după ce ne despărțim din sărut.

-Serios? Spun eu şi mă uit adânc în ochii lui.

-Da, Soph! Serios!

-Păi... cred că ar fi momentul să plecăm de aici. Eric probabil încă doarme după beția de aseară. Spun eu şi chicotesc.

-Îmi imaginez. Tu şi Eric ați băut cât pentru toți invitații. Deci de azi în colo nu mai ai voie să bei.

-În legătură cu asta... cred că o să vomit! Spun eu sărind ca arsă din pat si luând-o la fugă spre baie.

-Vin să îți țin părul? Îl aud pe Andrew cum strigă după mine.

-Nuu... mă des... nu apuc să termin de vorbit că încep să vomit.

***

Am ajuns însfârşit acasă la mine.
Eric nu a zis nimic de faptul că am făcut-o cu Andrew la el în pat, deci totul e bine.

Andrew a venit la mine, pentru că era vorba să doarmă la mine în noaptea asta.

De fiecare dată când venea la mine dormeam amândoi în pat chiar dacă erau ai mei acasă, nu aveau nimic împotrivă. Acum nu cred că o să dorm cu el... va fi cam dificil după ce am făcut seara trecută...

Două nopți în RaiМесто, где живут истории. Откройте их для себя