Лист ІІІ: Стережись Лесбійського Пророцтва або Всі Дні Народження Зло

246 2 0
                                    



Нещодавно зрозумів, що найбільшим злом в моєму житті були дні народження, байдуже мої чи чиїсь інші. Наприклад, Киця, яка, я впевнений, досі вважає себе святою, не пам'ятає, що курити я почав саме завдяки її дню народження. Ліберальні батьки були виключно в мене, тому ясно в кого пачка Winston Blue повинна була лишитися. Все аби образ святої не зруйнувався. І ось так шістнадцята річниця Киці розпочала дев'ять років пекельних днів народжень в моєму житті.

Пам'ятаю у дев'ятому класі познайомився я з такою собі Веронікою, дівчиною, що страждала на відсутність уваги хлопців, через що слухала важкий рок, якщо до нього можна віднести Альону Вінницьку. Якось так сталося, що Вероніка закохалася в мене, і не знаючи, що з цією закоханістю робити покликала мене на свій день народження. На дні народження була досить дивна компанія, було дві подружки з ліцею де навчалася Вероніка, я, та Соня — колишня однокласниця Вероніки. Так як ми з Сонею були єдиними людьми на дні народженні Вероніки, що не мали жодного стосунку до ліцею, ми почали спілкуватись про щось своє.

Вероніка була не з тих людей, що могли приховати свою закоханість, тому наше зі Сонею спілкування швидко почало її дратувати.

"Якщо ви прийшли сюди поспілкуватись, то ви помиляєтесь!", закричала Вероніка та пішла з власного свята грюкнувши дверима.

Ми продовжили наше спілкування з Сонею й після дня народження Вероніки, та через деякий час я запропонував їй зустрічатись. Як часто трапляється в стосунках двох бісексуалів, між котрими відсутній емоційний зв'язок, ми почали приглядатись до інших потенційних партнерів. Якщо я шукав поза межами свого традиційного кола друзів, то Соня почала приділяти увагу спочатку отцю Дімітрію, а потім Психічно Неврівноваженій Колоді на імення Аристарх.

"Я мушу тобі зізнатися," сказав мені отець Дімітрій, після того як я його познайомив зі Сонею, "мені дуже подобається Соня!"

Чесно, не пам'ятаю чи були в мене тоді якісь ревнощі, з рештою, найкращий друг натякає мені, що хоче відбити в мене дівчину, зараз я згадую це з посмішкою.

Дівчата справді швидше за чоловіків дорослішають в сексуальному плані, тому Соні я зі своїм одвічним спермотоксикозом швидко остогид. Після мене, симпатія Соні була спрямована до отця Дімітрія, адже чоловіки, що перебувають у стані одвічного целібату, через те, що ніяк не збагнуть, що дівчатам не треба пропонувати секс через десять хвилин після знайомства, такі загадкові.

Les Lettres à la Pute de Kazakhstan de ParisWhere stories live. Discover now