Kavga

42 1 0
                                    

Selenay 'ın ağzından:

İzmir e taşınalı 10 yıl oldu.Bu sene lise 2 'ye geçiyorum.Okul da herkes beni tanıyor.Anlicanız popi yim.  Can ile birlikte kayıtlar 'ı kontrol etmek için okula gidiyoruz..                                                                                 can: lise 2 için çok çalışmalısın.

selenay: tabiii  canım zaten sende sabahtan akşama kadar çalışıyon dimi?

can:heralde kızım ne sandın?

selenay:tabi canım ben senin çalışmanı biliyorum.

can : neymiş ?

selenay: kızların üzerinde çalışıyon dimi matematiği?

can: heralde ondan bu kadar akıllıyım :D

selenay: tabi canım zeka fışkırıyor.

der ve can ın sırtını okşar.

CAN:ya ben hayvan mıyım adam gibi okşa.

selenay:ewet hayvansın hemde benim hayvan ım ÖKÜZ üm hahaaha güzel oldu bu bak. 

selenay koşar ve birine çarpar .Oha taş lan bu der (içinden dedi tabi kide hayır ne zannettiniz?

çocuk selenay a bakar ve dikatli ol der vama öyle bir deme yok yani gel beni döv diyo resmen.

selenay: özür dilerim

can hiç durur mu ?hayııııırrr çocuğa bağırır .

can: kız özür diledi işte ne büyütüyosun?

çocuk can a yumruk atar ve can da aynı şekilde kız onları ayırmak ister ve  taş varlık tan (ismini daha bilmiyorum ama şimdi ben bayılıyım ondan sonra ayılınca sorarım.taş varlık tan yumruk yedimmmm.

ZORLU İKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin