ÇIKMA TEKLİFİ

17 0 0
                                    

Merve ' den dewam : 

Kahretsin !!!

Berk, Selenay 'ı kurtarmaya gitti .Ahh gerizekalı adam hayvan gibi sen onu nasıl dövcen dimi ama mal işte selenay ile birbirlerini buldular.Silahtan ses çıktı .Yani kurşun hadi ama ben her gün silah görmüyorum .Burak ve Berk küfür ederken biz Selenay ile şaşkın şaşkın etrafa bakıyorduk.                       Berk koşarak yanıma geldi. 

Burak : iyi misin ? ımm şey yani iyi misiniz?

Hepimiz gülmüştük.

Burak : ya uff ne  gülüyor sunuz sevdiğim kızı merak etmiş olamaz mıyım ?

ohaa içten içe mahmut tuncer gibi halay çekiyordum .Ama iş dışa vurmaya gelince yemiyor tabii.Dıştan ise piç smile yapmak isterdim ama olmuyor.Sadece küçük bir gülümseme yapabildim.

Berk ve Selenay yanımıza doğru geldiler.

BERK : dışarı çıkmaya ne dersiniz yemeğimizi orada yeriz.

Selenay : çok kötü acıktım bence de iyi fikir

BERKayy  ben sana kıyamam çok mu acıktın 

ayy çok tatlılar yaa. BERKelenay ' ın yanına gitti ve elini tutu.Selenay benim yanıma geldi ve 

Demek sevdiğim kız haa ? dedi ve güldü. 

MERVE : içimden halay çektim düşün artık artık benim idolüm Demi lovato değil .Mahmut tuncer.

Selenay : hıhhıh  anlıyorum seni .Zaten hep Burak yüzünden böyle oldun sen .

Yemek yemek için bir lokanta ya geldik ve burası çok güzeldi.Bahçe de bir yerdi .

İçeri girdiğimiz anda giyinik mi soyunuk mu belli olmayan bir kız geldi ve Burak ' a doğru piç smile yaptı.Burak bizi oradan çıkarmaya çalıştı ve çıkardı da.

MERVE : ne oluyor ya ve o kız kim 

Burak : eski sewgilim gibi birşey 

merve : ve sen bunu şimdi mi söylicektin dedim ve Selenay ile birlikte KENDİ EWİMİZE doğru gitmeye başladık .

Merve: Aslında okul açılacak ve kıyafet almamız gerek.

Selenay : Bugün çok yoruldum .

Merve : tamam akşam geliriz.Yarın okul açılıyor.

Selenay : peki .

ZORLU İKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin