takip

15 1 0
                                    

Merve 'nin ağzından 

Akşam yemeğinin üzerinden 1 hafta geçti .Yani Can ' ı gıcık ettiğimiz günden 1 hafta geçti :) .

Burak  telefon numaramı istedi .Bu fırsat kaçar mı ? hayır. Numaramı verdim.1 hafta 'dan beri onu arıyorum telefonlarına cevap vermiyor.Selenay ' da Berk ' i  arıyor .Ama oda telefonlarına cewap vermiyor.Üstelik 1 haftadır C an ' da ewe gelmiyor.

Selenay : kahvaltıyı hazırlayalım mı ? 

merve:  iyi fikir önce  Can ı arıyım.TELEFONLARIMA 1 hafta ' dan beri cewap vermiyor.

Selenay : benim de . Hadii ama alt tarafı eve arkadaşlarımızı çağırdık.Bu kadar sinirlenmiş olamaz.

Merve : Bence Can birşeyler karıştırıyor.

Selenay : Bence kafa dağıtmaya gitmiştir .Zaten ondan ne beklenir ki ?

merve : aynen  şunu bir kere daha arıyım :(

hele şükür . cewap verdi.

can : ne var ?

merve: ne demek ne varya . Bu telefonu   ne diye taşıyorsun sen ?

can : Sizin gibi gerkesizler arasınlar diye değil bu bir gerçek. Ben birazdan ewe gelicem kahvaltı hazırlayın.

merve: saol ya hiç bilmiyoduk zaten biz de can ' ı arasakda ne yicez içcez soralım diye merak ettik.

merve:  can gelecekmiş

selenay : tamam . O zaman kahvaltıyı hazırlıyalım da gelince birde onun çenesini çekmeyelim.

Merve: ama benim içim hiç rahat değil.Gelsin onu takip edicem.

Selenay : iyice aksiyon filmlerine bağladınız ya uff.

kahvaltı ' yı bitirdik.Can ' ı takip etmek için yola çıktım.

Kahretsin !!!!! Burası neresi ve içeride bağıranlar kim ? Can sen ne işler karıştırıyosun ?

 +

ZORLU İKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin