bölüm 5

10 3 0
                                    

Bu sırada evdekiler çok meraklanmıştı hem james 'un ailesi hem de jonny'in ailesi polis, jandarma gibi yerlere gidip oğullarının kayıp olduğunu söyleyip arama başlatmış.Vadiyi dört bir yandan aramaya başladılar ama hiçbir iz yoktu hiçbir yerde bulamamışlar. Ve iki ailede korkmaya başlamış "ya ölmüşlerse" diye .Bulamamaların  sebebi ise canavarın terkedilmiş bir evin altında kimsenin bilmediği bir mağaraya saklamış olmasıydı.
Mağarada saklanmış olan ikilinin canavar yüzünden mağaradan çıkamaması onları daha çok korkutuyordu
Sanıyorlardı ki saklandıkları yerden çıkarlarsa canavar onları görüp öldürecek. Ama bir anda  canavarın iniltileri kesilip  yerini sessizliğe bırakmasından dolayı daha çok eğilip nefeslerini tuttular sonra etrafı dinlediler canavar nerden geliyor anlamaya çalıştılar ve saklandıkları kayanın hemen arkasında canavarın nefes alıp verişini duymalarıyla nefeslerini daha çok tuttular ve bir çıtırtı sesi bile çıkarmamaya odaklandılar.canavar neyseki onları farketmedi ve geri dönerek karanlıkta kayboldu.Canavar gidince ikili derin bir nefes aldı ama canavar onların nefes alışlarını duyarak korkunç bir ses çıkarıp geri döndü.Ve James ve jonny kaçmaya başladılar.
James 'ın ayağı takıldı ve yere düştü.Johnny hemen durdu ve onu kaldırıp koşmaya devam etti . en son canavar durdu peşlerini bıraktı.ikili buna çok şaşırdı ama durmadılar karanlıkta ilerlemeye devam ettiler.Ve bir merdiven ve merdivenin  yukarısında bir kapı gördüler kapının aralığından ışık yansıyordu ve ikili içeriye girmeleri konusunda tereddüt te kaldılar. Ya burda kalıp mağaranın çıkışını arayacaklardır ya da kapının götürdüğü yere gideceklerdi ama birden gene aynı canavar geldi ve hiç düşünmeden kapıdan içeri girip kapıyı kilitlediler.

korku vadisi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin