İkili ağlamalarını kesimlerinde sarılmayı bıraktılar .James jonny un parmağının kesik olduğunu gördüğünde dehşete uğruyor.
James:Naptılar sana böyle
Diyerek ağlamaya devam etti Johnny bu sırada ağlayarak James e olanları anlatıyor.ve bundan sonra James hemen buradan kurtulmanın yollarını arıyor .
James:nehri izlersek belki bir yere ulaşabiliriz ve oradaki kişilerden yardım isteriz.
Jonny bu fikri onayladı ve ikili yollara düştü.nehrin sonuna vardıklarında bir kasaba gördüler ve bu kasabayı hemen tanıdılar doğup büyüdükleri kasabaydı bu ve bir cenaze geçti önlerinde aileleri resimlerini tutmuş isimlerini sayıklayarak ağlıyordu.ikili büyük bir heyecan, mutluluk ve özlemle koşup ailelerine sarıldılar aileleri önce nolduğunu anlamadı sonra çocuklarını karşılarında görünce sevinç gözyaşı ve haykırışlarla birbirlerine doya doya sarıldılar cenazeye gelen her kez onları gülümseyerek ve mutluluk gözyaşları akıtarak seyrediyorlardı .
Aileler çocuklarından ayrıldıklarında yaralı olduklarını fark edip hemen hastaneye koşuştudular.ikili tedavi oldu iyileşti.ve bundan sonra bir karar aldılar .Artık aileleri yanlarında olmadan hiçbir yere adımlarını atmak istemiyorlardı.İkili kafa dinlemek için yola çıkmışken başlarına türlü felaketler geldiği için artık dışarıya çıkmaktan korkar oldular.bu çocuklar büyüyor ve 25 yaşına geliyor üniversiteden mezun olmuşlar ve ikisi de edebiyat öğretmenliği bölümünü başarıyla bitirerek okullarda öğretim vermeye başladılar .bunlar 28 yasında evleniyor çocukları oluyor ve ölene dek mutlu yaşıyorlarSON.
Arkadaşlar umarım yazdığım hikâyeyi beğenmişsinizdir .Benden bu kadar bir sonraki hikayede görüşmek üzere bay bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korku vadisi
Pertualanganiki kafadar birlikte pikniğe gider ama orada kendilerini neyin beklediğinden habersiz