Okula gittiğimde arkadaşım Ayşe kapının önünde beni bekliyordu"nerdesin sen?neden bugün geç geldin?" (Cevap vermemiştim çünkü hala anneme karşı çok öfkeliydim.)bir daha sordu"Ama güneşşş...lütfen söyle bu yüzünün hali ne böyle iyimisin ? "Önemli değil merak etme hadi içeri girelim "deyip hızla okula girdim.Sınıfa geçtim ardından ders başladı derken kendimi derse veremiyordum. Elime kalemi alıp kağıdı karalıyordum, meğer hoca bana seslenmiş öyle dalmışım ki hocamı duymadım özür diledim fakat çok kızdı."Tenefüste yanıma gel !seninle konuşacağız." "Amaa..." (keskin bir şekilde gözünü bana dikti,daha cümlenin devamını bile getiremedim.) "Peki hocam" dedim.Sonra zil çaldı hocamın yanına gittim aynen şunu söyledi"anlat bakalım ne bugünkü halin neden derse kendini vermiyorsun,senin gibi çalışkan gözde bir öğrenciye hiç yakıştıramadım doğrusu..." (derin bir nefes alıp) "haklısınız hocam afedersiniz" deyip sınıfıma geçtim. Çıkış zili çaldığında eve doğru yürüdüm ,eve tam geldim ,kapıyı tam açıyordum ki Komşu Nermin teyze bana seslendi.Duymamış gibi davrandım ama bu nermin teyze onun gözünden kaçarmı hiç hemen seslendi"Kızzz...güneş ne o ayol, beni görmüyor musun bi selam damı vermicen nermoş teyzene ??" Ben ise "Aaaa...nermin teyze görmemişim seni özür dilerim,nasılsın?".Nermin teyze hiç susarmı "Nasıl olayım kızım iyiyim işte bu arada bu sabah sizin evden bağırışlar filan geldi noldu ?bişeymi oldu ?senmi bağırdın?yoksa annen mi?"dedi. (Maalesef mahallenin en dedikoducu kadını).Nermin teyzeyle hiç uğraşacak halim yoktu baştan savma kelimelerle onu başımdan atmaya çalıştım."Yok nermin teyzem bişey yok sadece sabah böcek gördüm büyüktü ondan dolayı biraz korktum seni rahatsız ettiysem kusuruma bakma "dedim."Yok kızım yok ne kusuru meraktan hadi iyi günler ".(iyi akşamlar diyerek nermin teyzeden kurtulmak için hemen eve girdim. (Bir anda anneme olan öfkemi unutup)"Ben geldim Anneciğim... (deyip annemin yanağına öpücük kondurdum.) Annem ağlak ve yaşlı gözlerle bana bakıyordu.Bir anda kendime kızdım.Onun ne suçu vardı ki "Özür dilerim anne senin suçun yoktu sadece.....sadece onun suçu. Bir anlık öfkeyle seni üzdüysem affet😔(yüz ifadem aynen böyleydi.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABAM ve BEN
Teen FictionNedense yayınladığım bölümlere hiç oy verilmiyor bunun nedenini yazarsanız çok sevinirim .Okuyanlara ve oy verenlere şimdiden teşekkürler...📚📖