5. Bölüm

75 9 3
                                    

Annem hafif bir şekilde gülümsedi"Yaşadıkların çok zor kızım seni anlıyorum"deyip bana sıkı sıkı sarıldı.Evet o adamı görmek hiç istemiyordum ama merakda etmiyor değildim."Anne peki o... yani nerdeydi bu zamana kadar?" "Yurtdışına gitmişti ,o zamanlar sen daha 1 yaşındaydın.Gözleri paradan başka birşey görmüyordu.Seni bile,tek istediği para para para (bunları anlatırken gözünden küçücük bir damla yaş aktı.Sonra anlatmaya devam etti.)İlk başta sana çok düşkündü sonra ne olduysa seni de beni de umursamaz oldu.Sonra ortadan kayboldu.Bir gün telefonum çaldı o aramıştı ama gururumdan ve sinirimden açmadım.Hep aradı ama ben kapattım sonrada hiç aramadı günlerce ağladım.Ama hepsi bir hiç uğrunaymış. Of of boş ver kızım hadi sen artık uyu geç oldu düşünme bunları geldi geçti. Biliyorum zor ama hiç olmamış gibi say seni seviyorum iyi geceler kızım(dedi.)(lafı uzatmadım. )(hafif bir şekilde gülümsedim.)"iyi geceler anneciğim seni çok seviyorum.Ben bu günü hiç yaşamamış gibi sayacağım lütfen sende öyle say deyip odama gittim.Telefonumu açıp baktım birçok mesaj vardı.Açtım hepsi de Ayşe'den gelmişti "bugün çok durgundun.İyimisin ?"(ve daha birçok mesaj...(Merak etmesin diye kısa bir mesaj gönderdim. hasta gibiydim teşekkürler seni seviyorum...-kısaydı ama mesajların gelişini engelleyecekti.Sonra yatağıma uzandım,hiç uyumak istemiyordum ama gözlerim istemsizce kapanıyordu.

Yorum bırakmayı unutmayın...

BABAM ve BENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin