- Поверніть на право потім ідіть прямо по не впретеся в бар там, зараз побачите її біля фонтану - Анна проводила перехожого хлопця з квітами,що неймовірно спішив до своєї дівчини. Одягнувши наушники та підпершись на костиль вона швидко почимчикувала на зупинку біля Елафант стріт. Анна була не високо ростом, м'ясистою та русявою. Кругле лице прикрашали великі сині очі та чуттеві пухкі губи. Вона соромилася цього то постійно закривала лице довгим русявим волоссям що залазило прямо її в очі. Вона минала квартал за кварталом,будинок за будинком так минала більшість її часу тепер. Тинятися то в офіс то до лікаря на якого вона так надіялась. Увійшовши в лікарню вона полегшено вдихнула. Адже сьогодні її нарешті знімуть гіпсу і вона знов зможе перейти до тренувань стрибків і таке інше. Гортаючи яскраві буклети про онкологію та депресії,вона з-під лоба споглядала на вагітних жінок та старих що доживали свої останні дні чи навіть години.
- Анна - почила вона ззаду в дверях стояв молодий доктор, ну знаєте від фанаток медсестри та навіть маленьких дівчатка що ходять до нього на зустріч. Увійшовши в кабінет та відповіла йому:
- І тобі привіт,Браян, нащо налякав.
- Присядь люба.
Доктор Райнгард та вона були уже давно знайомі. Він завжди підлатав її після навдале виконання трюків чи розтяжок та навіть інколи давав медичну марихуану,щоб та розслабитись після довгого дня зйомок . Браян був сліпчим красунчик блондином невеликого росту,ого бліда шкіра та надто перепалене волосся робили з нього вампіра,а надто худі та кістляві плачі були схожі на крила кажана. Тонкими пальцями він рвучко дістав із кишені металеву коробочку.
- Це тобі - він простягнув коробку її - рахуй це їй подарунок. За те що ти сиділа з Ненсі.
Вона лише підняла брови та взявши подарунок активно почала мотиляти ногами.
- Не роби так - він почхав рукою скроні та промовив - я не знаю як ти ходиш з таки переломом.
Він похитав голово так наче не одорював її дії. Вона винно подивилася в підлогу. Кімната пахне лікарнею, о це і євона.Присівши біля неї він покрив її долоні своєю
- На жаль все однозначно серйозніше ніж ми думали,- пуза, -що не зробити операцію то,то...
- Що ?
- Ти будеш кульгати та нога буде трохи викривлена ти ....
- Що, наврятше бігатимеш, стрибатимеш, незможеш навіть бути сраним каскадером.
Підстрибнувши з місця,він встиг схопити її за р та приобняти.
- Ти ж знаєш що все могло обійтися.Ти могла і не підпалювати себе стрибаючи з 10 поверху.
Він протер її сльози,Анна почала усміхатися.
- Все буде добре твоє страхування покриє всі витрати. В тебе є хтось хто зміг потурбуватися про тебе ?
Від цього питання дівчина почала сміятися ще більше.
YOU ARE READING
Blind
Romance- В тебе є хтось хто зміг потурбуватися про тебе ? Від цього питання дівчина почала сміятися ще більше.