Šiandien atsikėliau gan normaliai išsimiegojusi..hmm..keista. Žadintuvo dar negirdėti ir tai reiškia,kad galiu dar pasivolioti lovoje,kas yra laaabai amazing.
Po kelių minučių raitymosi savo minkštuose pataluose išgirdau čirškantį ir nemalonų žadintuvo signalą ir žinoma šokau iš lovos,nupėdinau į vonia,nusiprausiau,išsivaliau dantis,susišukavau ir pasidažiau savo veidelį,kuriam tikrai reikia makiažo,nes atsikėliau ir vėl patinusi. Kai baigiau ruoštis ,nupėdinau į savo kambarį ir atsidariau savo rūbų spintą.
Iš spintos išsitraukiau mėlynus,plėšytus džinsus ir juodą džemperį. Apsivilkau savo drabužius ir išgirdau savo mamos balsą kviečiantį mane nusileisti į pirmą aukštą papusryčiauti,žinoma taip ir padariau.
Mama: Labas rytas saulute,kaip miegojai?
Aš: Labas,mama,visai gerai. O Tu kaip?
Mama: Irgi gerai. Tai ar tave reiks nuvešti į mokyklą?
Aš: Manau,kad taip,nes nelabai dar gaudausi kur yra mano naujoji mokykla.. Bet jei tau sunku,tada galiu nueiti pati ir manau,kad kaipnors atrasiu ją.
Mama: Žinoma,kad nesunku,meilute. Suvalgyk blynelius ir keliaujam.Žinoma, man pabodo apsimesti,kad viskas gerai ir,kad esu tokia gerutė mergaitė,bet dėl mamos padarysiu viska,nes nenoriu dar kart patirti tai kas nutiko prieš kelis metus dėl mano kaltės..
Apsiaviau savo kedus,užsimečiau ant vieno peties kuprinę kuri buvo labai lengva (nes ofc dar neturiu naujų knygų ,kurias turi išduoti man mano naujoji mokykla) ir išbėgau laukan,kur stovėjo mano mamos BMW markės mašiniukas, kurį ji gavo iš savo naujojo vyrelio, ale jos vardadienio proga.. ir kas po velnių dovanoja tūkstantinės vertės mašiną vardadienio proga?! (Aij tiksliai,gi mano ,mielasis' patėvis kuris turi mylijoninės vertės firmą, ir jam nupirkti tokią mašiną yra 'vanduo' )
Po 10 min.Mama: štai mes jau ir čia!
(OMG,ką?!?! Čia mokykla?! Jinai tokia didelė.. kiek čia mokosi mokinių?! Gal 1000000?! )
Aš: Oho! Kokia didelė!
Mama: Tai jau tikrai,bet manau,kad viskas bus gerai. Atsiliepimai apie šitą mokykla yra LABAI geri!
(Nu kur gi ne..)
Aš: Žinoma,kad viskas bus gerai,Mama. O dabar bėgu,nes manau kol atrasiu pirmos pamokos kabinetą šitoj mokykloj praeis visa amžinybė!
Greit užtrenkiau mašinos dureles ir nuejusi kelis žingsnius išgirdau kaip mama užkuria variklį,kas reiškia,kad ji išvažiuoja,tad atsisukau ir pamojavau jai,kas priverte ją nusišypsoti. Tada visu įmanomu greičiu nupėdinau į mokyklos vidų kur išsitraukusi baltą sulankstyta lapelį iš galinės kelnių kišenės ir pradėjau įdėmiai skaityti. Jame buvo surašytas pamokų tvarkaraštis ir kabinetu numeriai.
Pirmos pamokos kabineta atradau 100 kartu lengviau nei įsivaizdavau,nes kabinetai buvo labai tvarkingai išdėstyti abecelės tvarka, kas mano nuomone yra labai protinga.
Kai užejau į klasę visi ten buve paaugliai net neatkreipė dėmesio į mane ( nu ir ačiū dievui ) ,nes buvo įsmigė į savo prašmatnius telefonus arba užsiėme kitokiais įdomiais dalykais.
Atsisėdau į suola kuris man atrodė laisvas ir meldžiu visų dievų,kad pasirinkau teisinga vieta ir nereiktu pirmą dieną susirieti su kokia pasikėlusia kale dėl sedimos vietos.Netrukus nuskambėjo skambutis kuris pranešė,kad prasideda pamoka ir visi atkreipė dėmesį į į klasę ateinančią mokytoją. Ji buvo gan daili ir jaunatviška,todėl nemanau,kad bus ragana kaip aš įsivaizduoju kekvieną matematikos mokytoją..
Kai ji atejo prie savo stalo ir pasakė ,,Labas rytas mokiniai" visi labai gražiai atsistojo ir taip pat pasisveikino su mokytoja.. žinoma aš prisijungiau prie jų. Tada ji prisėdo ir atsisuko į mane,nusišypsojo ir pravėrė burną kas reiškia,kad kažką sakys. Nurijau seiles ir laukiau.
Mokytoja Bernedita: Sveikute! Tu tikriausiai Elen? - jos šypsena tokia miela ir graži,kad manau jog ji bus mieliausia mokytoja iš visų šioje mokykloje.
Aš: Taip,tai aš. - Aš taip pat nusišypsojau,kad neatrodyčiau niurzga ar kokia pasikėlus.
Mokytoja: Malonu. Manau,kad tau šioj mokykloj bus jauku ir gera!
(Aš irgi taip norėčiau manyt..)
Taigi,mokytoja Bernedita pradėjo aiškinti naują temą kuria aš jau senai moku,nes mokslai man sekasi gan gerai,bet vistiek įdėmiai klausausi ir laukiu pamokos galo,nes ką daugiau veikti mokykloje?
PO PAMOKOS.Baigėsi pamoka kas reiškia,kad dabar yra pertrauka todėl turiu laisvo laiko apžiūrėti mokykla ar šiaip kažką sugalvot.. O! Sugalvojau,reikia nueit į valdžia dėl mano spintelės,gi turiu tokia gaut,o kur ir kuri maniškė dabar dar net nežinau.
Nuejau į skyriu kur sėdi visa mokyklos valdžia ir pamačiau,kad aš ten daug kam patikau,nes esu gan gera mergaitė ir maloni,bei mandagi. Gavau spintelės koda ir greit atradau ją nes man davė gan tikslias kordinates.
Kai radau savo spintelę atrakinau ją ir pradėjau į ją kraut knygas ,kurias gavau kartu su kodu. Bet staiga iš savo spintelės durų gavau taip stipriai į galvą,kad jutau tik tai kaip atsijungiu ir išsitiesiu ant atšalusiu mokyklos grindų.Tikiuosi sudomino!! ^^
YOU ARE READING
MY NEW OLD LIFE
RandomIstorija apie mergina ,kuri pradėjo gyventi naują gyvenima ir to naudojasi. Apsimeta gera ,bet ištikro slapta griauna kitų gyvenimus ir mėgaujasi tuo. Kol pati nesužino daug naujų dalykų kurie ją vis keičia,bet ji nežino,kad ir vėl yra griaunamas jo...