Po velnių,nežinau ką daryt! Iš panikos pradėjau verkti ir šaukti pagalbą,bet manau,kad niekas manęs negirdėjo, arba tiesiog ignoravo. Tada greit paėmiau vandens buteliuką kurį turėjau su savimi ir atsukusi kamštelį visą vandenį užpyliau ant merginos veido. Tada staiga išgirdau,kaip ji bando kažką man sakyti ir verkdama paprašiau merginos pakartoti ką ji sakė.
Rosė: K-k-kup-rinė - Mikčiodama pasakė mergina ir aš staigiai čiupau už jos kuprinės ieškodama kažko kas man gali padėti.
Išvertusi visą kuprinę ant žolės pamačiau gal dešimtį skirtingų vaistų buteliukų ir greit pradėjau jos apžiūrinėti ieškodama tinkamo,bet nemanau,kad nei vienas man galėjo padėti.
Rosė: Inhaliat-t-torius. Mėlyna-a-s. Suburbėjo visiškai be jėgų Rosė.
Tada pamačiau,kad yra gal kokie penki skirtingi inhaliatoriai jos kuprinėje ir po kelių sekundžių grėbiau už mėlyno ir pasodinusi Rose padėjau jai jį įsipurkšti į burną. Taip atlikome kelis kartus kol ji pagaliau taisyklingai tai įkvėpė į save.
Metgina po truputį pradėjo atsigavinėti,bet man vis dar buvo baisu ir maniau,kad ji gali vėl nualpti todėl pagaliau į mano durną galvą atejo mintis,kad aš turiu paskambinti į greitają pagalbą.
Taip ir padariau.....LIGONINĖJE......
Pagaliau pamačiau ateinant gydytoją ir greit pribėgusi paklausiau,kaip ji laikosi.
Gydytojas: Jūs tikriausiai Rosės sesuo ? - paklausė tas vyras kuris ją 'gydo'.
Nors ir mačiau kaip jis vietoj to,kad atvažiavus pacientui į palatą nueitų pas jį, jis gėrė savo kavą ir flirtavo su viena iš seselių,bet pagalvojau,kad reikia pameluoti jam ir pasakyti,kad esu Roses sesuo,nes kitaip jis gali man kaip svetimam žmogui nepasakyti jokios informacijos apię merginą.
Aš: Taip. Aš esu jos sesuo. Gal galite man pasakyti kaip ji?
Gydytojas: Taip ir maniau. Jūs labai panašios ir gražios. - mirktelėjo man tas asilas.
Aš: Tai kokia po velnių mano sesers būklė?! Paklausiau paprasto klausimo o jūs vietoj to norite su manimi pakalbėti tiesiog šiaip?! Turite pilna pacientų kurie laukia savo gydytoja, o jūs kreipiati dėmesi ne į tai ką turėtumete. - rėkiau.
Gydytojas: Gerai panele,atleiskite man. Tai daugiau nepasikartos jūs teisi. - nusišypsoja pošla šypsenėle man.Pavarčiau akis ir toliau klausiausi to šunsniukio.
Gydytojas: Taigis,panelei Rose prasidėjo priepuolis, nuo didelio susijaudinimo arba streso. Dažna problema tokiem žmonėm kaip ji. -uždėjo ranką man ant liemens jis ir toliau tęsė. - Taigi palaikysime ją čia kelias valandas ir galėsite veštis ją namo. - mirktelėjo gydytojas man.Apsisukau ir nuejau atgal į laukiamajį. Lauksiu. Lauksiu kol galėsiu ją pasiimti ir saugiai parvesti ją namo. Bet palukėkim. Taigi mes kitame viso miesto gale.. kaip man reiks tokios būklės merginą parvesti namo?
Man reikia paskambinti jos tėvams.Kadangi jos tėvų numerio neturėjau nusprendžiau ismukti į palatą nes manęs tas kvailas gydytojas ten tikrai neįleis ir paimti jos telefoną.
Netrukus įsliūkinau į merginos palatą,nes užgaudžiau kaip seselės buvusios arti jos išejo kažkur.
Įžengiau ir tyliai tipenau iki Roses lovos,ant spintelės pamačiau jos telefoną ir pradėjau judėti link jo bet tada staiga išgirdau kaip mergina iššoko iš lovos ir puolė ant manęs ir labai šiltai bei stipriai apkabino.Rose: Ačiū! Ačiū! Ačiū! Jei ne tu būčiau mirtinai uždususi! - Pragydo ji ir jos balse jautėsi padėka ir džiaugsmas.
Aš: Nedėkok man už tai,aš privalėjau. Manau,kad Tu būtum pasielgusi lygiai taip pat. -nusišypsojau merginai.
Rose: Vistiek labai ačiū tau,tu tokia gera. - pradėjo verkdama kalbėti Rose. - tu mene gynei nuo Alex'os ir esi....
Aš: Rose,nebedėkok man.- garsiai tariau. - viskas gerai. Džiaugiuosi,kad tu sveika. - tariau ir apkabinau merginą.
-Atejau čia,nes manau,kad reikia paskambinti tavo mamai arba tėčiui ir pranešti kas atsitiko ir, kad tu sveika. -kalbėjau. -bet kadangi tu atsibudusi,manau,kad pati jiems paskambinsi.
Tada pastebėjau,kad merginos veide atsirado šioks toks liūdėsėlis ir ji tarė:Rose: Aš neturiu tėvų. Aš gyvenu su savo globėjais. -nuliūdusiu balsu tarė ji.
Aš: Rose,aš.. aš labai atsiprašau...
Rose: Nieko tokio,suprantu tave, dauguma vaikų turi abu tėvus ir nėra prate prie to, kad kažkas jų neturi. Viskas gerai. Tikrai.
Pamačiau,kad ji vėl linksma ir nepyksta ant manęs dėl tokio poelgio. Todėl tikrai atsipūčiau. Gerai,kad ji supratinga...
.......Po kelių valandų .........
Dabar mes buvome Roses namuose. Mes vakarieniavome pas ją,nes ji niekaip manęs nepaleido ir norėjo bent taip atsidėkoti už viską.
Rosės globėjai buvo tikrai labai išsilavinę ir malonūs žmonės. Prie jų jaučiausi labai patogiai ir man tai tikrai patiko.Po vakarienės aš jau nuspręndžiau keliauti namo ir pradėjau atsisveikinėti su Rose ir jos globėjais.
Išsikviečiau taxi ir išvažiavau namo.
Kai gryžau namo visos šviesos buvo išjungtos ir nieko nebuvo pirmąjame aukšte.
Pažiūrėjau į laikrodį ir pamačiau,kad jau beveik pirma nakties todėl supratau,kad visi jau miega.
Nuspręndžiau eiti miegoti ir aš.Nuejau į savo kambarį ir persirengusi bei nusipraususi atsiguliau į savo minkštus patalus.
Užmerkiau akis ir iškarto užmigau..Taigi,taigi hellloooo. Žinau,kad šita dalytė tokia nelabai įdomi,turi daug daug klaidų ir t.t bet atleiskiteeee. 😄😄
Kita dalis tikrai bus įdomesnė,nes prasidės veiksmaaaas 😏😏
Beto praneškite man kažkas ar skaitote ir ar man verta rašyti toliau,nes nežinau ar kažkam įdomu,beto jei atsiras skaitančių kelsiu dažniau! 😘
YOU ARE READING
MY NEW OLD LIFE
RandomIstorija apie mergina ,kuri pradėjo gyventi naują gyvenima ir to naudojasi. Apsimeta gera ,bet ištikro slapta griauna kitų gyvenimus ir mėgaujasi tuo. Kol pati nesužino daug naujų dalykų kurie ją vis keičia,bet ji nežino,kad ir vėl yra griaunamas jo...