#7

11 0 0
                                    

Pyp...pyp...pyp..
Sunkiai pramerkiau akis.. labai sunkiai. Tik pabudusi pajutau, kad man skauda visą kūną. Bet skausmas nėra stiprus, jis toks pakenčiamas. Kai prisiminiau kas įvyko, supratau, kad esu ligoninėje. Supratau, kad patekau į avariją, bet nesupratau kaip.

Staiga į mano palatą įlekė mano mama. Ji buvo visa raudona ir apsiverkusi, paskui ją įbėgo mani patėvis, Rose ir gydytojas.

Gydytojas: Ponia, prašau išeiti iš palatos. Jūsų dukra dar neatsibudo ir jos žadinti nega.. Ou, ji pabudusi. - pertraukė save gydytojas.

Mano mama puolė prie mano lovos ir apkabino mane.

Mama: Ačiū dievams, Tu gyva! Šitas gydytojas man sakė, kad yra maža tikimybė jog tu pabusi. Buvau labai išsigandusi. Kas nutiko?

Aš: Aš važiavau ir mane, kažkas se.. tiksliau aš važiavau ir atsitrenkiau į medį, net pati nesureagavau, kad jis ten stovi. Labai atsiprašau, kad per mane išsigandai mama. Man viskas gerai. Aš tikrai sveika ir nesu sužeista. Kelios melynės, bet tai menkniekis.

Mama: Svarbu, kad tau viskas gerai Elen.- apkabini mane mama.

Gydytoja: Na jeigu taip manai, kad esi sveika, mes tave tik dar kart apžiūrėsim ir jeigu viskas tikrai gerai, galėsi vykti namo.

Žinau, kad esu sveika. Aišku man skauda, bet tai tik keli sumušimai. Dar yra mėlynių ir nubrozdinimų, bet taip praeis.

Aš: Daktare, o tai iš kur man bėgo kraujas. Aš jutau ir mačiau tai prieš atsijungiant..

Daktaras: Tave čia atvežė visiškai švarią, jokio kraujo ant tavęs nebuvo. Policija sakė, kad greitają iškvietė kažkoks jaunuolis anonimiškai ir jis sakė, kad neatrodai sužeista, tik nualpusi. Jis tikrini tavo pulsą ir galima sakyti išgelbėjo tavo gyvybę, nes jei tu ten būtum pasilikusi gulėti be sąmonės nors truputį ilgiau, būtų galėję baigtis daug baisiau.

Nesuprantu. Aš tikrai mačiau kraują. Daug kraujo. Gal jis buvo ne mano? Bet tada kieno? Gal man taip tik pasirodė, nes buvau persigandusi? Nežinau.. gal man tik pasirodė..

Netrukus mano tėvai išejo iš palatos    sutvarkyti išleidimo dokumentų ir paliko mane vieną su Rose.
Ji iškarto emė manęs klausinėti..

-Tu žinai kas tave sekė? -paklausė mergina taip rimtai kaip dar nėra klaususi manęs nieko..

-Ne, Rose.. aš nežinau.. aš nežinau kam išvis reikia mane sekti.. dar nepadariau nieko blogo.- nusijuokiau netikru juoku, kad mergina nurimtu.

-bet aš žinau.- nervingai kalbėjo mergina. - kai važiavai namų pusėn mačiau tą mašiną ir jos vairuotoją, tau iš paskos, bet maniau, kad tai tik sutapimas. Raminau save, kad tau viskas bus gerai.

-Kas jis?!- garsiau paklausiau merginos.

-Vaikinas iš Morgan šutvės. Manau, kad Morgan liepė jam tave sekti ir velniai žino ką dar padaryt..

-Turiu jam atkeršyt, tegul žino, kad su manim prasidėti yra tikras pragaras..

-Aš tai jau padariau.- tyliai pasakė mergina.

-Ką?! Rimtai? Ką tu jam padarei? .- nustebusi kalbėjau..

-Aš..aš.. sugadinau jo mašinos stabdžius..

-Wou.. taip rimtai iškart negalima.. mes negalime imtis žudimu taip greit..

-Nesijaudink Elen.. stabdžiai neveiks tik truputį, ne iki galo. Tik, kad jis išsigąstu. O, kad viską suprastu palikau raštelį.

-Kokį?

-Tokį, kad suprastu kas jam bus jei prasidės su MUMIS. - patenkinta savimi kalbėjo mergina.

Negaliu patikėt.. Šaunuolė.. Pasirodo ne tokia jau ir nekaltutė ji. Dar geriau nei maniau...

*Po savaitės mokykloje.

Na ką, gryžau čia.. Dar stipresnė nei buvau. Dabar galiu pradėti veikti. Sugalvojau puikų planą, bent jau taip manau. Man reikia apie tai pakalbėti su Rose.
Noriu suburti didesnes pajegas prieš tą kalę Alex. Todėl grėbsimės tokio dalyko kaip ,,mano priešo priešai, mano draugai"

Netrukus radau Rose laukiančia prie mano spintelės.. wow.. ji atrodo kaip tikra blogiukė su ta apranga ir tamsiu makiažu.. Ir iš kur ji tai išmoko.. Na manęs neprilygsta, bet atrodo tikrai gerai!

Kai mergina mane pamatė, pradėjo eiti link manęs ir mes pasisveikinome. Visų žvilgsniai tikrai krypo į mumis, nes mes atrodėmė tikrai išskirtinai. Man patiko. Net patys gražiausi ir populiariausi vaikinai mumis nužiūrėdavo kai ejome mokyklos kolidoriais.. Tikrai gera tai vėl jausti..

Xxxxxx

Papasakojau Rosei apie mūsų naują planą ir ji sutiko su juo, nes na jis tikrai nėra kvailas.

Taigi mums reikia rasti visas Morgan aukas šioje mokykloje ir paversti jas tokiomis kaip mes.
Kadangi Rose mokosi čia ilgiau, tikrai žinos kas iš tų aukų mums reikalingos. Išsirinksime pačias stipriausias ir ištikimiausias.

Rose išvardino 5 merginas ir parodė man jas. Jos tikrai tinka. Dar Rose man pasakė, kad iš visų Alex'os aukų šitos kovojo ilgiausiai, kol pagaliau susitaikė su savo likimu, bet dabar mes viską pakeisime.

Paprašiau Rose's jas visas po pamokų surinkti į mokyklos salę, nes man reikia su jom apie viską pakalbėti..

*Po pamokų.

Įejau į salę ir pamačiau čia sėdinčias ne 5 merginas kaip prašiau, o mažiausiai 15, bet nepasimečiau.

Jos visos sedėjo ant tribūnų ir kalbėjosi, o Rose stovėjo salės vidurį prieš jas.
Tik pasigirdo, kaip uždarau salės duris ir einu link savo dešinės rankos visos merginos nutilo ir atkreipė dėmesį į mane. Jos stebėjo kaip lėtai bet išdidžiai aš einu link salės vidurio ir žavėjosi mano stiprumu, lyderės įvaizdžiu ir pasitikėjimu savimi.

Kai sustojau prie Rose's ji mane pristatė joms kaip grupės ,,alfa" ir aš nusijuokiau.
Daviau ženklą Rosei, kad dabar aš pradėsiu ir ji iškart davė man progą kalbėti.

-Taigi. Manau,kad kekviena žinote kodėl čia esate. Jūs visos kentėjote nuo kalės kurios vardas Alex'a. Ji šioje mokykloje apsimeta lydere ir yra ją jau užvaldžiusi, bet mes tai galime pakeisti.
Taigi, aš esu Elen. Jūsų naujoji vadovė ir draugė, jei jūs sutinkate su mano salygomis o aš su jūsų.
Taigi viskas bus taip. Mūsų burys susivienys ir nuvers Morgan. Paliksime ją be nieko, o mes tapsime grupe kuri valdys šią mokyklą.
Taigi merginos esmė tame, kas nori to, yra labai stiprios, nori tokio gyvenimo kaip dabar turi Morgan ir bus ištikimos mums, pasilikite ir sužinosite viską toliau, o kitos kurios ir toliau nori likti pilkomis pelytemis išeikit tuč tuojau.

Nenustebau kai iš savo vietos nepasijudino nei viena mergina.
Turėsiu įdėti labai daug darbo į šitą grupę, bet žinau, kad man pavyks ir, kad kuo toliau tuo stipriau aš užkovosiu šią mokyklą.
Bus sunku, bet verta.
Dabar jas reikia išmokyti taisyklių ir padaryti tokiomis kaip mes, o poto prasidės tikras karas.

💦💦💦Helau, helau!! Tai va. Įkėliau naują dalį, man labai malonu, kad skaitytojai auga, kad atsiranda daugiau žmonių kurie domisi šiuo tragišku mano pirmu darbu! Taigi, esu sugalvojusi labai daug įdomių dalykų kas vyks toliau, bet bus labai daug kinda dirty dalykų, nes ši istorija kuo toliau tuo ,,blogesnė" darosi ;)))
P.s- atsiprašau už klaidas, nesu patyrus rašyme!
P.s.s- prašau jūsų, jeigu yra tokių kurie skaito, pakomentuokite arba bent paspauskite vote, kad žinočiau ar rašyti toliau ar ne.. ačiū!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 13, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MY NEW OLD LIFEWhere stories live. Discover now