Rose: Ar aš turiu ką prarast? - paklausė mergina. - ar tai gali baigtis blogai?
Nesupratau apie ką ji kalba. Bet labai norėjau vėl būti bloga.
Nenorėjau tiesiog pradėti visko viena. Dviese lengviau, beto taip daug saugiau.Aš: Rose, tai priklauso nuo tavo veiksnių. Viskas priklausys nuo tavęs, aš tavęs neversiu nieko daryti. Nuo šiol klausysi tik savęs. Beto, pamatysi kaip gyvenimas taps įdomesnis.
Rose: Nežinau, nežinau. Manau, kad man reiks pagalvoti apie tai.
Aš: Galėsi atkeršyti Alex'ai.
Rose: SUTINKU!
KITĄ DIENĄ
Atsikėliau anksti. Šiandien daug darbų. Gerai, kad bent jau šeštadienis ir į mokyklą nereikia.
Turiu sudaryti mažą taisyklių sarašą ir susitikti su Rose.
Reikia pradėti.
1.- Niekada neišsiduok tevams, kad pasikeitei.
2.- Niekada nesiskūsk niekam, tik man.
3.- Niekada neleisk būti suviliojama vaikino. Vilioji tik tu!
4.- Niekada neprisigerk/neapsisvaigink pirma.
5.- Niekada nemiegok su tuo pačiu vaikinu antrą kartą.
6.- Apsivartojus/prisigėrus namo negryžk. (Pameluok tėvams, kad miegi pas mane jei žinai, kad naktį veiksi kažką blogo)
7.- Nesukelk įtarimo tėvams/mokytojams.
8.- Nevartok narkotikų/alchoholio iš nepatikimų rankų.
9.- Visada nešiokis gynybinį daigtą.
Ir svarbiausia taisyklė
10.- NEPASIRODYK SILPNA.Manau šitos taisyklės yra svarbiausios iš visų. Kitas ji sužinos veliau.
Reikia apsirengti, pasidažyti ir eiti. Manau ilgai netruksiu. Reikia pranešti Rose'i.*SMS Žinute*
Siuntėjas: Elen
Gavėjas: RoseSveika, aš jau beveik susiruošusi. Už kokių 30-ties minučių būsiu.
Kadangi vakar susitarėme susitikti starbucks man kelias nėra labai tolimas. Nors ir gyvenu turtingūjų rajone kuris yra už miesto, bet patėvio paprašysiu mašinos kuri mane ten atgabens labai greitai.
Nuejau prie savo rūbų spintos, įėjau į ją ir iškart pradėjau galvoti ką apsirengti lietingą dieną.
Po kelių minučių jau turėjau vieną derinuką ir vilkausi jį.
Paprastas, bet ne prastas.
Tamsiai mėlyni, aptempti, truputį plėšyti džinsai. Balta maikutė, juoda odinė striukė ir nike kedukai.Tada susirišau plaukus į arklio uodegą ir užsidėjau juodą kepurę su snapeliu.
Toks stilius sudarė ,,blogos mergaitės" įvaizdį ir man jis patiko.
Rose taip pat turėtu gerai atrodyti šiandien. Gi ji žino ką aš turėjau galvoje sakydama ,,pasipuošk kaip reikia" .Apsirengusi ir pasidažiusi nuejau iki laiptų ir pradėjau leistis žemyn, nes mano kambarys (tiksliau kambariai) yra trečiame aukšte.
Lipdama laiptais pradėjau girdėti kažką panašaus į gilų kvepavimą ir dejones. Pasimečiau.
Paspartinau žingsnį ir nulipusi laiptais nuejau į vietą iš kur sklido šitas baisus garsas.
Tada virtuvėje ant stalo manęs laukė tikrai ne maistas. Ten buvo du nuogi kūnai.
Padykė tie mano tėveliai.
Kadangi nebesu mažas vaikas ir suprantu kas yra seksas, nenustebau. Gi tai normalu tarp dviejų žmonių kurie vienas kitą myli.Nors realiai tą daryti gali betkas, betkur. Tai žmogaus pasirinkimas.
Garsiai sukosėjau, kad atkreipčiau išdykaujančių tėvų dėmesį.
Prieš tai darydama nuejau atgal ant laiptu, kad jie galvotu jog tik dabar atejau ir nieko nemačiau.
YOU ARE READING
MY NEW OLD LIFE
RandomIstorija apie mergina ,kuri pradėjo gyventi naują gyvenima ir to naudojasi. Apsimeta gera ,bet ištikro slapta griauna kitų gyvenimus ir mėgaujasi tuo. Kol pati nesužino daug naujų dalykų kurie ją vis keičia,bet ji nežino,kad ir vėl yra griaunamas jo...