#2 Znajoma twarz

108 7 3
                                    

Następnego dnia ja i Soundwave ruszyliśmy na pomoc naszym oddziałą które został zaatakowane przez autoboty.
- Gotowy?!
Soundwave kiwnoł głową aby przytaknąć.
Zaczeła się szczelanina. Biało pomaraniczowy Autobot biegł z mieczem w strone rannego Echo. Ruszyłam mu na ratunek. Odepchałam autobota od mojego przyjaciela. Przycelowałam mu w głowe i kazałam mu się odwrucić.
- Pokarz tważ autobocki głąbie!
Kiedy się odwrucił oboje zamarliśmy.
Wyglądał znajomo.
- Twoje imie autobocie.
- Jestem Dash!
Kiedy usłyszała to imie wszystko było już jasne. To jest.... Mój starszy brat.
- Dash! To ja Wolfwave! Pamiętasz mnie? Jesteśmy... rodzeństwem.
- Wolfwave? Ale... Powiedziano mi że ty nie żyjesz! Jak to jest możliwe.

Możliwe i to bardzo. Nasi rodzice Steeljaw ( jeszcze wtedy autobot) i AlphaStat po rospoczęciu wojny zabrali nas i przenieśli na dwie różne strony Mama do decepticonów a tata do aotobotów. Po śmierci mamy wychowywał mnie jej starszy brat i jej lord, Megatron. Natomiast mojego brata po uwięzieniu taty, opiekował się nim Alphatron.
Od naszego rozdzielenia aż do tera nie mięliśmy o sobie żadnych informacji czy żyje albo czy wszystko jest wpożądku.

- Więc, kope lat siostrzyczko.
- Tak...
Wtedy Dash przytulił mnie. Po chwili poczułam wzrok wszystkich na mnie i na mojego brata jak mnie przytule.
- Brakowało mi cię.
- Mi ciebi też.
- I co teraz? Jesteśmy w dwóch różnych grupach. Nie moge walczyć przeciwko tobie i wujkowi Megatronowi.
Optimus ze złym wzrokiem spojrzał się na nas.
- Megatron to twój wuj?!
- Prime wybacz mi, ale nie mogłem ci o tym nic powiedzieć.
- Więc, nie jesteś już jednym z nas, Dash.
Optimus wraz z odziałem odjechał.
Dash był całkowicie załamany to całą sytułacją.
- Bracie ja....
- Nic się nie stało. To nie twoja wina. Mogłem mu o tym powiedzieć ale tego nie zrobiłem.
- Megatron się ucieszy na twój widok.
Soundwave! Otwóż most, wracamy na statek!
Dash wziął rannego Echo ba rence.
Echo mam smukłą budowę, jest niski ma szare i niebieskie kolory i zletka przypomina Soundwave- a, co się dziwić są bracimi.
Po powrocie na statek Nemesis udaliśmy się do Megatrona.
Wuj był zdziwiony widząc swego siostrzeńca za znakiem autobotów na
ramieniu. Natychmiast kazał Knockout- owi zmienić mu znak na decepticoniski.
- Witamy po stronie zwycięzców, Dash.
Tera ja i Dash możemu znów być rodziną tak jak kiedyś.

Ostatnia Melodia - Transformers Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz