Hayatımız boyunca kaç defa komik bir durumla karşılaşırız?
Ben de bilmiyorum.
Ama eğer benim komik olduğu kadar korkunç olan durumumdan bahsetmemiz gerekirse, uyanınca.. kendimi en yakın arkadaşımın yanında çıplak bir şekilde bulmam.
Ne yapmalıyım? En yakın arkadaşımla seks yaptım. +18
Herkese selam, sizden biraz tavsiye almalıyım, konu başlıkta ne yazıyorsa. Bundan önce eski kız arkadaşım hakkında soru soruyordum değil mi? ! Ama şimdi durum değişti. Eğer arkadaşım bir erkek olmasaydı bir problem olmazdı... Çocukluğumuzdan beri arkadaşız, ama birbirimizi senelerdir görmemiştik. O kendi hayatını yaşadı, ben de kendiminkini. Nasıl olduğunu bilmiyorum, ama muhtemelen kavuştuğumuz içindi...
-
Kampüsün bahçesinde arkadaşları ve hocası ile birlikte şarkı söyleyen Im Jaebum yanlarına doğru gelen Choi Younjae' yi görünce şaşırıp sevindi.
Youngjae eğilip selam verdi.
"Neredeydin? " diye sordu hocası.
"Diğerlerini istasyona bıraktım."
"Bu ilk gün ve sen şimdiden geciktin. Otur! Yüksek sesle şarkıyı söylemeye başla!"
"Pekala."
"Devam edelim! 2,3,4!"
Youngjae önlere dogru oturdu ve hep beraber alkışlayıp şarkı söylemeye devam ettiler. O sırada Jaebum önündeki kağıttan uçağı kaldırıp Youngjae'ye doğru hedef aldı ve saniyeler içinde hedefine doğru fırlattı.
Youngjae sırtında hissettiği şeyle arkasına döndü. Gördüğü yüze bir iki saniye anlamsızca baktıktan sonra tanıdığı yüze doğru gitmek için ayağa kalktı. Karşılık olarak Jaebum da ona doğru koştu ve sevinç çığlıklarıyla birbirlerine sarıldılar.
"Jaebum hyung!"
"Herşey yolunda mı?"
"Evet! Buraya nasıl geldin?"
Etrafta oluşan sessizlikle herkesin kendilerine baktığını farkeden ikili hocalarına aptalca gülümseyip pardon dercesine elini havaya kaldırdı.
9 yıl önce
Merdivenden yukarı doğru heyecanla koşturan iki çocuk, ellerindeki kağıttan uçakları köprünün aşağısındaki suya fırlattılar.
"Ironman acayip havalı. Bu yüzden ben IronBum olacağım."
Yumruğunu Superman gibi havaya kaldırıp, "O zaman ben de SuperJae olacağım." dedi Youngjae.
"İyi, hadi gidelim!"
-
"Ben gidiyorum. Bu senin için." diyerek elindeki Ironman oyuncağını Jaebum'a verdi.
"Youngjae! Şimdi gidiyoruz!"dedi annesi.
"Her türlü iddiasına girerim, kimse benimle oynamak kadar zevk vermeyecek." yutkundu ve "Yalnız olma. Bye..." diyerek arkasını dönen Youngjae ardında kendi gibi üzgün bir adet Jaebum bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Together With Me
FanfictionNe yapmalıyım? En yakın arkadaşımla seks yaptım. +18 "Herkese selam, sizden biraz tavsiye almalıyım, konu başlıkta ne yazıyorsa. Bundan önce eski kız arkadaşım hakkında soru soruyordum değil mi?! Ama şimdi durum değişti. Eğer arkadaşım bir erkek ol...