Bölüm 6

99 8 1
                                    

Nehirin Ağzından

"Adını bile bilmiyorum ukala aptal sürekli karşıma çıkıyorsun ve beni sinir ediyorsun"

Diye bağırdım. Sonra bir ses duydum.

"Utku"

Ne utkusu be ne diyo bu salak hangi insan durup dururken bir isim söyler acaba? Off zaten tüm deliler beni buluyor gayet normal değil mi?

Arkamı dönüp baktığımda o çocuğu gördüm. Ahh lanet olsun yine mi o çocuk artık yeter ama her yerde karşıma çıkma lanet olsun. Artık düşüncelerimden ayrılmam gerektiğini anladım.

"Ne diyorsun ya"

"Adım diyorum Utku"

"Tanıştığıma memnun oldum demek isterdim ama üzgünüm yalan söylemeyi sevmem"

"Herneyse yürüyelim mi?

Ne kadar umursamaz bu çocuk ya. Egoist, umursamaz, vurdumduymaz, her istediğini elde edeceğini düşünen gerizrkalı! Ama o umursamazsa bende umursamam hıhh. Kime neyin tribini atıyorsun Nehir ya.

"Olur yürüyelim"

Ayy cidden dedim mi ben bunu ya? Normalde bağırıp çağırmam gerekirdi ne oluyor bana neden umursamazı oynuyorum ki ben.

Sessizce yürüyoruz fazla sessiz ikimizin ayağındada ayakkabı yok ve dalgalar ayağımıza vuruyor. Yanımda sevgilim olsa ne romantik bir ortam derdim yani.

"Sevgilin neden yanında değil"

Dediğinde neye uğradığımı şaşırdım ne sevgilisi ya benim sevgilim varsa benim neden haberim yok.

"Sevgilim?"

"Bana ilk çarptığında sevgilin gelmişti ve gitmiştiniz"

Aahh Tunayı sevgilim sanmış bu ya. Demiştim ben herkes sevgilim sanar onu. Gülmeye başladığımda şaşkın şaşkın bama bakıyordu. Ama durduramıyorum kendimii

" ahahaha o ahhaha benim ahahah abim ahahahhaha"

Sonunda diyebildim ama bu sefer iyice şaşırmış haldeydi.

"Fazla yakınızdır herkes sevgili sanar bizi çok kıskanıyorum zaten onu işime geliyor sevgili sanmaları kızlar uzak duruyor en azından. Senin kardeşin var mı?"

"Hayır yok"

Hayır yok ne be odun bu çocuk yemin ediyorum odunun en önde gideni.

"Peki burada mı yaşıyorsun tatilemi geldin daha önce hiç görmedim seni ?"

Benimde konuşasım geldi bu gece ama susabilen biri değilim yada susabilen biriyim ama bu çocuğu merak ediyorum. Evet kesinlikle ikincisi.

"Normalde buralıyım ama annemle babam yıllar önce beni yurt dışına yolladı bu yaz kafama esti ve geldim."

"Hangi ülkeydeydin"

"Rio"

İ-NA-NA-MI-YO-RUM.

Utku yıllarca Rioda yaşamış inanamıyorum kahretsin ya Rio hayallerimin şehri.

"Rio mu inanamıyorum ciddi olamazsın Rio benim hayallerimin şehri ahh çok şanslısın"

"Evet mükemmel bir şehir kesinlikle gitmelisin"

Evet bu Utku olamaz egoist manyak iyi birine mi dönüşüyor yoksa.

"Evet gitmeyi düşünüyorum zaten."

Gittiğimi bilmesine ne gerek var dimi ama.

"Ne güzel"

Yürümeye devam ediyorduk. Ve kıyafetine dikkat ettiğimde cidden çok uyumlu giyinmiştik. Bem yeşil bir elbise giyiyordum oda yeşil bir pantolon. Ahh olamaz o mükemmel tshirtlerinden birini giymişti.

BENİMLE SAÇMALAR MISIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin