Bölüm 4

133 11 0
                                    

Nehirin Ağzından

Antalya'ya geleli 4 gün oldu ve biz hala yüzmeye gidemedik. Akrabalarla görüşme falan derken arada kaynadı. Ceylin'de baya bir sıkıldı demiyor ama anlarım ben onu. E haklı kız ben olsam ben de sıkılırdım. Saat 9 ve ben bu saatte uyandım. Herkes uyuyor. Normalde 12'den önce uyanmamam gerekiyordu ama uyku tutmadı bir türlü. Bu sıralar birşey oldu bana hiç birşeyden zevk alamıyorum. Nedenini bilmiyorum aslında ama bir bıkkınlık var üzerimde. Uyumak için ölen ben uyuyamıyorum. Çokkk sıkılıyorum. Bari Ceylini uyandırayım.

Nehir:Ceyliinn hadii uyan sıkıldım ben

Ceylin:Nehir bi git başımdan

Nehir: Ya uyansana kızım

Ceylin:Ne oldu sabah sabah Nehir?

Nehir:Sıkıldım hadi Egeyle Tunayı da uyandıralım plaja gidelim

Ceylin: Sabah sabah ne plajı rüyanda mı gördün.

Çok sinir olmuştum ya uyanmak bu kadar zor olamaz dimi? "Bunu sen istedin" dediğimde beni takmadı. O an gözüme masada ki su dolu sürahi çarpı. Elime aldığım gibi Ceylinin kafasından aşağıya boşaltmamla çığlığı basması bir oldu. Allah'tan kimse uyanmadı.

"Nehir ne yapıyorsun ya sırılsıklam oldum ne çok seviyorsun üstüme birşeyleri boşaltmayı" dediğinde aklıma Egeyle onun üstüne buzlu su dolu kovayı döktüğüm an geldi ve gülmeye başladım. "Ne gülüyosun sen ya görürsün şimdi" dedi ve masadaki su dolu bardağı kafamdan aşağıya boşalttı. "Bu bir savaş ilanıdır" dedim ve birbirimizi ıslata ıslata Egeyle Tunanın odasına gittik. Ah canlarım ne güzel uyuyorlar ama üzgünüm birazdan çok güzel bir şekildede uyanıcaksınız.

Ceylin Egeyi ben Tunayı ıslattım. İlk bi küfrettiler. Sonra bizi yanlarına çekip gıdıklamaya başladılar."aahahah Tuna ahahah yet ahahaha yeter ahahah dur" Tunaya yeter dur demeye çalıştıkça iyice gıdıklıyo sinir abim benim. Sonunda bizi gıdıklamayı bıraktıklarında mahvolmuş bir haldeydik. Zaten ıslaktık bir de üstüne onlar gıdıklayınca iyice dağılmıştık. Bence artık konuya girmeliyim yeter bu kadar eğlence.

Nehir:Gençler biz Ceylinle düşündük vee bugün plaja gidiyoruz

Ege:Napıcaz plajda?

Nehir:Ege sen gerizekalı mısın e yapılır plajda ? sen halay çekersin biz yüzeriz

Ege:Hahaha çok komiksin

Tuna:Tamam haırlanıp çıkalım o zaman

Ceylin:Bencede hadi Nehir hazırlanmaya

Odamıza gittik. Plaj zaten eve yakın. Bikinileri gydik üstümüze plaj elbiseleri sandalet ve plaj çantası hazırızz. Aşağıya indiğimizde Tuna ve Ege bizi bekliyordu. Hemen kahvaltı yaptık ve çıktık. Bugün de hava ayrı bir güzel ya. Tam denizlik hava.

Plaja geldik. Erken olduğu için çok kişi yoktu. En güzel yere geçtik Ceylinle birbirimize güneş kremi sürdük. Güneşlenmeye başladık. Egeyle Tuna da denize girdi.

Yüzüme çarpan suyla uyandım ve çığlığı bastım. Yanıma baktığımda Ceylin de aynı durumdaydı. Ege ve Tuna akılları sıra intikam almaya çalışıyordu. Ben Tunaya bağırırken Ege ve Ceylin de kavga ediyordu. Benim abim cidden fazla sinir bozucu.

Off denize girmek istiyorum ama Ceylin uyuyor abimde uyuyor. Ege uyumuyor ağağağğa. Egeyi ne yaptım ettim ikna ettim ve denize girdik. Yarış yaptık ama Ege beni yendi. Ben yenmeyi beklemiyordum zaten boşuna mı yaptı o kadar kası.

Ceylinle Tunanın yanına döndüğümüzde konuşup gülüşüyorlardı. Ne ara bu kadar kaynaştı bunlar. Daha önce konuştuklarını hiç görmemiştim. Egenin kıskanmadığı tek erkek Tuna Allahtan. Bizde yanlarına gittik ve sohbete başladık. Plaj baya bir dolmuştu. Zamanın nasıl geçtiğini anlamıyo insan ya. Abime mesaj geldi ve sohbeti bırakıp telefona daldı. İlk başta takmadım ama bizi takmamalar, gülümsemeler falan iyice kıllandım. Sevgilisi mi var Tunanın ya. Hayır abimi kimseyle paylaşamam ben olum. Herkes adam olsun.

BENİMLE SAÇMALAR MISIN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin