4. Bölüm

238 38 60
                                    

Öncelikle bugün bugün canımı fazlaca sıkan bir konudan bahsetmek istiyorum. Birisi bana fake hesaptan "Aptal mısın? Okuyucularına o kadar yumuşak davranıyorsun ki sinir oluyorum ne kadar kibarsın. Gerizekalı saygılı ol biraz" yazmış.

Öncelikle sanane? Ben kendi hayatımda nasılsam burada da böyleyim. Ayrıca ben bu kitabı veya diğer kitabımı okuyan kişileri okuyucudan ziyade arkadaşlarım olarak görüyorum. Ve inan ki özelden yazışmalarımızda o kadar çok eğleniyoruz ki, kıskanmışsın belli. Saygılı ol biraz mı? Onca hakaretten sonra sen saygılı mı oluyorsun? Kibarım battı mı, battıysa çıkarmasını da bilirim ona göre. Sen böyle dedikten sonra okuyucularıma (bu kelimeyi söylemekten nefret ediyorum) daha sımsıkı sarılıcam, sıkıntı yok yani;)

Şimdi eleştiri yapmış alt tarafı senin saygılı olman gerekir diyenler olacaksa olmasın lütfen. Eleştiriye her türlü açığım ve dinlerim. Ama hakarete asla. Saygı hakedilir, benim saygımı hakedip öyle çıksın karşıma, tabi yerse.

Neyss canımızı davarlar yüzünden bozmayalım, hayde yallah hikayeyi okumaya ehehehehehhe

Not: Onur ismini sevmeyenler olduğu için Oğuz diyeceğim ama tam ismi "ONUR OĞUZ ÇAKRAK"

Hain bir şekilde sırıtarak enter tuşuna bastım. Ekrana gelen bir sürü bildirimin hepsini onayladım. Resimler tek tek yükleniyordu. Fotoğraflar dosyama yüklendiğinde yutkunarak dosyaya girdim. İşte hepsi buradaydı. Onlara bazen acıyordum, ellerinde benim kadar güzel hacker olmadığı için.

Keyifli bir şekilde fotoğraflara baktım. Ajanların ve Avrupa'nın tüm bilgilerini herkes öğrenecekti.

"Gençler!" Diye bağırdım "Toplaşın, efsane olaylar oluyor!"

Bizimkiler geldiğinde ekrana bakıp kahkaha attılar. Diğer mit grubundan Buğra'da buradaydı

"Ulan işte benim Baharım be!" Dedi Fethi bana sımsıkı sarılarak

Bende ayağa kalkıp sarılmasına karşılık verdim. Sırıtarak onların halay çekmelerini izliyordum. Buğra'da bana sımsıkı sarılıp kokumu içine çekti. Biraz tuhaf karşılasamda önemsemedim ve hafifçe sarılıp geri çekildim

"Hadi hadi paylaşıyoruz şimdi" dedim bilgisayara tekrar oturarak

Wifi erişimini tek kullanımlık wifiye bağlayıp Twitter'a girdim. Sahte hesap açmak için numara olarak Avrupa'nın herhangi bir dönercisinin numarasını girdim. Bilgisayarımda yüklü olan programdan dönercinin telefonunu hackledim. İşte en keyifli an!

Numarayı onayladıktan sonra Twitter'a kaydoldum. Tweet kısmına tıklayıp klasörden fotoğrafları yükledim

"Gençler hazır mıyız!"

Eylem omzumu sıktırarak heyecanla ekrana bakıyordu. Enter'a basıp yanımda olan suyu dıktım.

"Olduuuuuu!"

"Heytt bee!" Dedi Müco bana sımsıkı sarılarak

Daha sonra hepsiyle teker teker sarıldım

"Bahar sen bir efsanesin!" Dedi Selin beni iki yanağımdan öperek

"Beni sizler var ediyorsunuz!" Dedim kişniyerek

Daha sonra tekrar bilgisayar başına oturup neler olduğuna baktım. Anında bir sürü retweet ve follow gelmişti. Ee tabi, karşılarında koskoca Bahar Tunç duruyor. Kolay mı!

KOR | OĞBAH | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin