Pukul 9 orang 20 kali waktu pagi(sebenarnya ia pukul 9:20 pagi yang tadi tu saja nak buat lawak kalau tak lawak tembak saya dan buku ini tergendala)
Ina, Dini, Crystal, Mia, Frost, Sha, Arisa, Shuvi v , V shuvi, Ryuu, Rayz, Ari, Kumiko dan kanna sedang berjalan bersama-sama untuk pergi ke rumah shafiq, tiba saja di depan rumah shafiq, mereka terkejut apabila mendengar satu jeritan di dalam rumah shafiq.
Shafiq:MATI LAH KAU DI TANGAN AKU!!!!!!
Mereka semua terus memasuki rumah shafiq alangkah terkejutnya mereka apabila melihat rumah shafiq bersepah dan berselerak, kemudian mereka nampak sebuah timbunan baju bergerak, shafiq keluar dari timbunan baju itu dan melihat kekiri dan kekanan kemudian melihat mereka dengan mata yang hitam, mereka semua terkejut melihat muka shafiq yang menakutkan dia tu. shafiq bertukar menjadi manusia biasa dan berdiri kemudian menuju kearah mereka.
shafiq:korang buat apa kat sini ?
crystal:tadi bukan ke kau yang panggil kitorangdan kenapa rumah macam baru lepas bergolek dari gunung?
Shafiq:erm....sebab.....
Tiba-tiba shafiq nampak seekor tikus,shafiq bertukar menjadi darkness king.
shafiq:MATI LAH KAU DITANGAN AKU TIKUS!!!!!
semua jadi takut ada yang buat perisai untuk melindungi diri dari diserang shafiq, shafiq mengejar tikus hingga tikus itu berhenti dan tak boleh kemana-mana.
shafiq:DAh tAk de TEmpAT nak LAri LaGI(itu suara physico)nah rasa nI, seribu liBaSAN pEDaNG
SHING!!!
SHING!!!
SHING!!!shafiq mengangkat pedang dia dan tengok tikus yang dia serang tadi. Membutang mata dia apabila ternampak ada ice krystal disekeliling tikus itu, juga ada serpihan ice krystal yang pecah di sekeliling ice krystal itu.
Crystal:kau dah kenapa?! Tiba-tiba nak bunuh tikus ni! Kesian dia.
Kata Crystal sambil menggambil tikus itu. Shafiq bertukar menjadi asal.
Shafiq:aku nak bunuh tikus tu, sebab tikus ni dah rosak kan baju aku ni.
Kata shafiq kemudian menujukkan baju hoodie yang terkoyak di belah belakangnya.
Crystal:baju ni bukan tikus ni yang buat.
Kata crystal.
Shafiq:habis tu, siapa yang buat?
Tanya shafiq. Crystal memandang sha. Sha membuat muka tak bersalah dan memandang kearah lain.
Crystal:sha, kau tak nak cakap apa-apa ke?
Tanya crystal kepada sha yang mula gelisah.
Crystal:sha........
Sha:ok lah, ok lah, aku bagi tahu, sebenarnya...... Aku yang koyakkan baju hari tu.
Kata sha, suara sha perlahan tapi boleh didegari oleh shafiq.
Shafiq:apa yang kau dah buat?
Kata shafiq, makin lama makin dekat dia dengan sha, kemudian dia pegang bahu sha.
Sha:sorry...... Waktu tu aku nak ke tandas, aku tak nampak baju kau tergantung kat pintu bilik air lepas tu, aku buka pintu bilik air terus baju kau terkoyak sebab tersangkutkan paku. Maafkan aku......
Terang sha, kedua-dua belah tangan sha bercantum sambil minta maaf.
Shafiq:*sign* apa aku boleh buat, semua dah jadi biarlah.
Kata shafiq sambil melepaskan bahu sha dan menggosok belakang leher nya.
Shafiq:korang duduk dalam bilik aku dulu, aku bawakan makanan dan aku nak kemas semua ni kejap ok.